Верховна Рада ухвалила державний бюджет на 2025 рік. Загальний ресурс, який буде направлений на сектор безпеки й оборони, складе 2,23 трлн грн
ВЕБІНАР. Як оборонному замовнику правильно провести спрощену закупівлю
|
|
Штрафи у публічних закупівлях за статтею 164-14 КпАП
Скачати
|
За словами прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, рекордні кошти будуть спрямовані на виробництво та закупівлю зброї – 739 млрд грн. Це на понад 34 млрд грн більше, ніж у попередньому році.
Також збільшиться фінансування на модернізацію вітчизняного оборонно-промислового комплексу, а також на закупівлю дронів.
Водночас за даними Кабміну, фінансування Мінстратегпрому, який займається модернізацією оборонно-промислового комплексу, зросте до 55,1 млрд грн. Це на 15,3 млрд грн більше, ніж у 2024 році. Кошти використають на технологічне оновлення виробничих потужностей.
Крім того, зросте фінансуванні закупівлі безпілотників (БПЛА). Наступного року виділять 46,9 млрд грн, що на 3,6 млрд грн більше, ніж цьогоріч.
Джерело: офіційний сайт Армія PRO
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
Закупівлі для потреб оборони відіграють ключову роль у забезпеченні національної безпеки та суверенітету країни. Крім цього оборонні закупівлі відрізняються від «класичних» публічних закупівель. Розберімося у законодавчому регулюванні оборонних закупівель в умовах воєнного стану
Проведення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану КМУ урегулював постановою від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169). В нюансах допоможе розібратися експерт.
Оборонні закупівлі мають ряд особливостей. Ключові аспекти закупівель за спрощеними торгами із застосуванням електронної системи роз’яснює експерт. Будьте уважні, адже станом 30 квітня 2021 року в системі Прозорро вже було зафіксовано закупівлі на загальну суму понад 360 млн. грн згідно з цією процедурою, що суперечить вимогам Закону України «Про оборонні закупівлі», оскільки закупівлям за оборонними процедурами має передувати затвердження трьохрічного плану закупівель та визначення Кабінетом Міністрів України переліку замовників в сфері оборони .