Кабінет Міністрів схвалив Порядок здійснення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел

Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
Документ розроблено на виконання євроінтеграційних зобов'язань України та для продовження реформи національної системи хімічної безпеки.
«Моніторинг здійснюватиме Міндовкілля для оперативного виявлення існуючих та потенційних загроз. При цьому аналізуватимуться дані щодо обсягів виробництва чи імпорту хімічних речовин в Україні та рівень їх небезпечності, інформація щодо виготовлених чи ввезених на нашу територію нових хімічних речовин, щодо яких не проведено оцінку ризиків, дані офіційної державної статистики. Відомості про кожну виявлену загрозу вноситимуться у відповідний реєстр, який працюватиме у цілодобовому режимі», – розповіла заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів Олена Крамаренко.
За її словами, потенційними джерелами загрози хімічній безпеці може бути й неналежне використання у промисловості технологій або низький рівень обізнаності персоналу щодо небезпеки, яку становлять хімічні речовини. Тож такі об'єкти також підлягатимуть моніторингу.
У реєстр вноситиметься інформація про:
- кожну виявлену загрозу, її джерело;
- а також заходи, які необхідно здійснити для мінімізації ризиків та строки їх виконання.
Щорічно за результатами моніторингу готуватиметься звіт, де також зазначатимуть пропозиції щодо посилення заходів безпеки. Такий документ оприлюднюватимуть на сайті Міндовкілля, а також надсилатимуть до Служби безпеки України.
Джерело: офіційний сайт Міндовкілля
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті