За втручання Держаудитслужби на Київщині повернули 750 тис грн неправомірної виплати під час будівництва укриття

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника
748,7 тисяч гривень – таку суму бюджетних коштів було виявлено в акті, до якого внесли неправдиві відомості про виконання робіт із поточного ремонту найпростішого укриття ліцею «ЛІДЕР», який знаходиться в селі Крюківщина Київської області.
За даними Північного офісу Держаудитслужби, приватний підрядник неправомірно отримав ці кошти шляхом відображення в акті обсягів робіт, що насправді не були виконані. Надані акти замовником були прийняті та оплачені, внаслідок чого місцевому бюджету завдали збитків на зазначену суму. Завдячуючи співпраці київських аудиторів та місцевої влади, неправомірно отримані кошти повернуто до бюджету в повному обсязі.
В ДАСУ зауважили, контроль за ефективною витратою бюджетних коштів під час будівництва укриттів залишатиметься є основним завданням та пріоритетом для Держаудитслужби на даному етапі.
«Фінансова стабільність країни - одне з найважливіших завдань на сьогодні для всіх органів влади. Контроль за ефективним використанням бюджетних коштів – основне завдання Державної аудиторської служби. Ми хочемо, щоб це розуміли всі підрядники та загалом кожен, хто використовує кошти з бюджету. Державні гроші повинні витрачатися лише за цільовим призначенням», – наголосила голова Держаудитслужби.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі