Державна аудиторська служби України в рамках євроінтеграції удосконалить проведення заходів державного фінансового контролю до зразкових міжнародних стандартів.

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника
Про це йшлося на круглому столі щодо підвищення іміджу державного аудиту в Україні, організованому в рамках європейського проєкту «Зміцнення потенціалу зовнішнього аудиту відповідно до міжнародних стандартів» (EU4ACU).
Під час заходу було наголошено, що деякі об’єкти контролю продовжують сприймати аудит через призму «каральних» процедур радянського «контрольно-ревізійного управління». Натомість завдання аудиторів полягає не в тому, щоб знайти «слабкі місця» в діяльності підконтрольної установи, але насамперед – виявити причини, чому так сталося, та надати рекомендації щодо їх усунення для налагодження прозорої роботи.
У зв’язку з чим Держаудитслужба у найближчій перспективі стандартизує такий підхід, щоб вже на перших зустрічах із представниками підприємств чи установ, де відбуватиметься аудит:
- роз’яснювати його цілі та методи здійснення;
- ймовірні результати та точки очікуваної співпраці.
Удосконалений інструментарій, на думку аудиторів, дасть можливість усунути безпідставне занепокоєння, що інколи виникає у доброчесних працівників підконтрольних об’єктів при зустрічі з контролерами, а також дозволить вибудовувати конструктивну співпрацю у майбутньому.
Довідково
Проєкт Європейського Союзу «Зміцнення потенціалу зовнішнього аудиту відповідно до міжнародних стандартів» (EU4ACU) покликаний сприяти більш ефективному нагляду за державними ресурсами шляхом підвищення якості зовнішнього аудиту цих коштів.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн