Вимога про наявність на складах певного обсягу товару, що необхідно закупити: чи завжди дискримінація?

Вимога про наявність на складах певного обсягу товару, що необхідно закупити: чи завжди дискримінація?


Правильно скласти тендерну документацію та уникнути дискримінаційних вимог часом буває непросто.

Розглянемо робочий кейс від колеги-закупівельника:

У тендерній документації встановили вимогу до учасників про наявність на складах не менше 60% товару, що необхідно закупити. Учасники подали свої пропозиції та надали гарантії, що товар наявний на складах. Чи є такі вимоги дискримінаційними та чи ми можемо відстояти ці вимоги перед аудиторами?

РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
4691

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1186

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
4192

Вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин

Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті
18064

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді