Затверджені кваліфікаційні вимоги до енергетичних аудиторів процесів або транспорту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабінет Міністрів України затвердив, відповідно до ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про енергетичну ефективність», Порядок підтвердження кваліфікації осіб, які мають намір провадити діяльність із здійснення енергетичного аудиту процесів або транспорту, та кваліфікаційні вимоги до енергетичних аудиторів процесів або транспорту.

Затверджені кваліфікаційні вимоги до енергетичних аудиторів процесів або транспорту

Законодавчі зміни 2025 року, що має врахувати закупівельник

Порядок підтвердження кваліфікації та кваліфікаційні вимоги до енергетичних аудиторів процесів та транспорту встановлюють:

  • умови проведення кваліфікаційного іспиту осіб, які мають намір провадити діяльність із здійснення енергетичного аудиту процесів та транспорту;
  • вимоги до повторного підтвердження кваліфікації осіб;
  • вимоги та процедуру анулювання кваліфікаційного сертифіката енергетичного аудитора;
  • інші вимоги до підтвердження кваліфікації осіб, які мають намір провадити діяльність із здійснення енергетичних аудитів процесів та транспорту;
  • кваліфікаційні вимоги до енергетичних аудиторів процесів та транспорту.

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

додаток

image95

Статті за темою

Усі статті за темою

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
17649

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30897

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
9005

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
496

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19927

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді