Це національні виробники, що мають багатолітній досвід роботи та працюють із ритейловими мережами. Про це повідомила заступник Міністра економіки України Надія Бігун.
«Для нас дуже важливо підтримувати національного виробника та розвивати вітчизняне виробництво. Саме тому зараз Уряд запустив програму підтримки українських виробників «Зроблено в Україні». Ми маємо забезпечити свої потреби, досягаючи незалежності від партнерів, створюючи більшу додану вартість всередині країни. Кошти від державних закупівель, в тому числі й для ЗСУ, мають по максимуму залишатись в Україні та надалі використовуватись бізнесом для інвестицій в нові виробництва. Адже це сприятиме створенню нових робочих місць і збільшенню податків, які надходитимуть до бюджету та підвищують спроможність України фінансувати оборону від російської навали», - пояснила Надія Бігун.
За її словами, 13 досвідчених компаній, які давно працюють на вітчизняному ринку, але раніше не співпрацювали з державою, стали переможцями у закупівлях одягу та іншої текстильної продукції для ЗСУ. Серед постачальників постільної білизни – українські підприємства з досвідом роботи понад 20 років. Ще 5 українських виробників ДОТ законтрактував на постачання кариматів, сидінь, матраців, наметів.
Також 5 українських виробників якісної військової амуніції відтепер постачатимуть її для армії напряму. Троє з них законтрактовані на постачання тактичних розвантажувальних ременів, сумок, підсумок, ще по одному постачають шоломи та тактичні окуляри. Серед них є ті, що працюють на українському ринку вже понад 10 років. Раніше наші воїни отримували їхню продукцію через волонтерів, а відтепер компанії відправляють її напряму до ЗСУ.
«Частка бюджету, що виділяється на забезпечення ЗСУ сьогодні, є найбільшою. Тому ми працюємо над тим, щоб якомога більше українських виробників долучались до забезпечення Збройних сил України. Таким чином ми, по-перше, підтримуємо економіку нашої країни, по-друге, розширюємо конкуренцію на торгах, що дозволяє досягати значної економії державного бюджету. Для цього ми відповідним чином вибудовуємо нашу закупівельну стратегію. Проводимо ринкові консультації з роз’ясненням системи забезпечення, розподіляємо обсяг закупівель на лоти, які є посильними більшій кількості українських виробників, об’єктивно оцінюємо спроможність компаній», - зазначила директор із закупівель Державного оператора тилу Вікторія Виноградова.
Джерело: офіційний сайт Мінекономіки