Урядовий законопроєкт про звернення ухвалений в першому читанні

Проєкт Закону України «Про звернення» підготовлений з метою удосконалення законодавства про звернення та його приведення у відповідність до Закону України «Про адміністративну процедуру».

Урядовий законопроєкт про звернення ухвалений в першому читанні

Вебінар. Звітуємо про виконання договорів , укладених в 2024 році

У проєкті Закону:

  • визначено порядок реалізації права кожного звернутися до органів державної влади, органів влади АРК, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, інших суб’єктів, визначених законом, із зверненнями та отримати відповідь у встановлений законом строк;
  • надано визначення термінам «суб’єкт звернення», «суб’єкт розгляду звернення», «уповноважена особа суб’єкта розгляду», «звернення», «послуги, зокрема з питань, які становлять загальний економічний інтерес»;
  • передбачено, що суб’єкт звернення має право:
  • на отримання інформації про порядок подання та розгляду звернень, про реєстрацію звернення та стан його розгляду, а також на інформування про рішення щодо залишення звернення без розгляду;
  • одержання письмової або у випадках, визначених законом, усної відповіді про результати розгляду звернення;
  • оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду;
  • встановлено, що суб’єкт звернення зобов’язаний здійснювати надані йому права добросовісно та не зловживати ними;
  • передбачено, що суб’єкти розгляду звернень зобов’язані:
  • оприлюднювати на власному офіційному веб-сайті інформацію про визначену сферу повноважень, порядок подання та розгляду звернень;
  • всебічно і вчасно розглядати звернення;
  • письмово або у передбачених законом випадках усно повідомляти суб’єкта звернення про результати розгляду його звернення;
  • інформувати суб’єкта звернення у випадку прийняття рішення про залишення звернення без розгляду у визначені законом строки;
  • інформувати суб’єкта звернення про порядок оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду;
  • уточнено вимоги до звернення, зокрема, передбачено, що cуб’єкт звернення або представник суб’єкта звернення підписує письмове звернення у паперовій формі власноруч, в електронній формі – за його бажанням з використанням електронного підпису, крім випадків, передбачених законодавством;
  • оновлено підхід до проведення особистого прийому, зокрема,  передбачено можливість проводити прийом за допомогою відеоконференцзв’язку;
  • удосконалено регулювання щодо розгляду петицій, зокрема, шляхом визначення особливостей їх розгляду органом місцевого самоврядування;
  • передбачено, що суб’єкти розгляду забезпечують здійснення щорічного внутрішнього моніторингу за дотриманням вимог Закону «Про звернення», який полягає у систематичному, комплексному спостереженні, проведенні аналізу та оцінки роботи із зверненнями з метою її вдосконалення та прогнозування розвитку.

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44235

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7754

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5738

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді