Мінекономіки рекомендує закладам освіти використовувати Prozorro Market для організації закупівель з харчування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Prozorro Market це електронний каталог, який наразі вже налічує 182 категорії товарів – харчових продуктів і близько 6 тис. цінових пропозицій. Цього достатньо, щоб повністю організувати харчування в закладах освіти. Цим інструментом можна користуватися для здійснення закупівель до 200 тис. грн.

Що можна закуповувати в Prozorro Market, скільки та коли

Мінекономіки рекомендує закладам освіти використовувати Prozorro Market для організації закупівель з харчування

Про це розповила заступник Міністра економіки України Ірина Новікова під час третього регіонального форуму «Реформа системи шкільного харчування», який відбувся сьогодні, 8 жовтня, у Дніпрі.

Також заступник Міністра Ірина Новікова розповіла про кроки, які здійснюються Мінекономіки для забезпечення ефективних публічних закупівель для організації харчування в закладах освіти.

«Для того, щоб процес закупівель був більш простим і ефективним міжвідомча робоча група при Мінекономіки вже розробила пакет тендерної документації для замовлення послуг їдалень. За два тижні буде опублікована примірна документація на замовлення кейтерингових послуг. Крім того, з 18 жовтня Мінекономіки розпочне тестування осіб, які будуть професійно займатися закупівлями продуктів харчування у школах», - зазначила Ірина Новікова.

На сьогодні близько 40 вищих навчальних закладів уже ввели підготовку за спеціальністю «Закупівелькик». Освітні заклади зможуть долучати випускників за цією спеціальності до закупівель, як уповноважених осіб, оскільки з 1 січня 2022 року публічні закупівлі будуть здійснюватися уповноваженими на це особами.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України


УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
41096

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6164

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4341

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
6301

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді