Мінекономіки рекомендує закладам освіти використовувати Prozorro Market для організації закупівель з харчування

Prozorro Market це електронний каталог, який наразі вже налічує 182 категорії товарів – харчових продуктів і близько 6 тис. цінових пропозицій. Цього достатньо, щоб повністю організувати харчування в закладах освіти. Цим інструментом можна користуватися для здійснення закупівель до 200 тис. грн.

Що можна закуповувати в Prozorro Market, скільки та коли

Мінекономіки рекомендує закладам освіти використовувати Prozorro Market для організації закупівель з харчування

Про це розповила заступник Міністра економіки України Ірина Новікова під час третього регіонального форуму «Реформа системи шкільного харчування», який відбувся сьогодні, 8 жовтня, у Дніпрі.

Також заступник Міністра Ірина Новікова розповіла про кроки, які здійснюються Мінекономіки для забезпечення ефективних публічних закупівель для організації харчування в закладах освіти.

«Для того, щоб процес закупівель був більш простим і ефективним міжвідомча робоча група при Мінекономіки вже розробила пакет тендерної документації для замовлення послуг їдалень. За два тижні буде опублікована примірна документація на замовлення кейтерингових послуг. Крім того, з 18 жовтня Мінекономіки розпочне тестування осіб, які будуть професійно займатися закупівлями продуктів харчування у школах», - зазначила Ірина Новікова.

На сьогодні близько 40 вищих навчальних закладів уже ввели підготовку за спеціальністю «Закупівелькик». Освітні заклади зможуть долучати випускників за цією спеціальності до закупівель, як уповноважених осіб, оскільки з 1 січня 2022 року публічні закупівлі будуть здійснюватися уповноваженими на це особами.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України


УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
145

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2415

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
74

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1200

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді