Реконструкція трьох освітніх закладів: БЕБ упередило розтрату понад 581 млн гривень

Бюро економічної безпеки у Київській області упередило розтрату понад 581 млн грн з місцевого бюджету під час проведення тендерних закупівель по реконструкції навчальних закладів.

Реконструкція трьох освітніх закладів: БЕБ упередило розтрату понад 581 млн гривень

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

За результатами інформаційної-аналітичної роботи працівники Теруправління встановили, що службові особи одного з органів місцевого самоврядування у Київській області оголосили тендери на проведення реконструкції трьох навчальних закладів. Посадовці збирались витратити на це понад 581 млн гривень.

Фахівці Бюро проаналізували тендерну документацію та з'ясували, що вартість на окремі будівельні матеріали, які зазначені в кошторисі, є значно завищеною. Аналітики направили лист органу місцевого самоврядування з рекомендаціями переглянути рішення про закупівлю послуг. Завдяки вжитим заходам міська рада скасувала тендери. Таким чином упереджено сумнівне використання понад 581 млн грн з місцевого бюджету.

«Співробітники ТУ БЕБ у Київській області спільно з фахівцями Київської обласної військової адміністрації постійно аналізують проєктно-кошторисну та тендерну документацію у сфері будівництва, яка розроблена громадами, районами та профільними департаментами КОВА. З початку року направлено вже 37 рекомендацій до замовників послуг з метою упередження неефективного використання коштів з місцевого бюджету», - зазначив керівник ТУ БЕБ у Київській області, Максим Кутерга.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5328

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6231

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9043

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4944

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді