Кабмін ухвалив постанову, яка унормовує технічні вимоги до створення та перевірки вдосконалених електронних підписів чи печаток.
Головне у грудні для закупівельника
Це дозволить використовувати такі підписи для отримання електронних послуг на постійній основі. Використання кваліфікованого е-підпису більше не вимагатиметься. Раніше вдосконалені електронні підписи та печатки використовували тимчасово в межах експерименту на період воєнного стану. Постанова значно спростить отримання та використання вдосконалених електронних підписів.
Замість КЕПу тепер можна буде використовувати УЕП, якщо законом не вимагається інше. Крім того, фізичні та юридичні особи зможуть використовувати електронний підпис, не зберігаючи його на захищеному носії. Це, зокрема, дасть змогу забезпечити безперебійне функціонування електронного документообігу та перевірки користувачів. Постанова також допоможе гармонізувати українське законодавство у сфері електронних довірчих послуг з європейським.
Джерело: офіційний сайт Мінцифри
Дізнайтеся, чи потрібно публікувати звіт про виконання договору, коли закупили: без використання електронної системи; юридичні послуги НБУ
Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
Підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації буває нелегко. Наша стаття зекономить ваш час, коли вирішите подати свою тендерну пропозицію на участь у публічній закупівлі
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Завершальним етапом розробки ПКД є експертиза. Дізнайтеся, в яких випадках вона обов’язкова, а в яких – ні