Які особливості зберігання пального для генераторів

Щоб уникнути штрафів за здійснення зберігання пального без ліцензії, повідомте ДПС про використання палива для генераторів.

Так, на період дії воєнного стану на території України й упродовж 30 днів із дня його припинення або скасування госпсуб’єкт:

  • має право зберігати пальне, яке споживає для заправлення електрогенератора в обсязі до 2000 л на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенератором, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензії на право зберігання пального, результатів надання інших адмінпослуг);
  • зберігає пальне для заправлення електрогенератора в обсязі понад 2000 л на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенератором, на підставі безоплатного подання до територіальних органів ДПС декларації про провадження госпдіяльності із зберігання пального; далі — декларація (ст. 18 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР; далі — Закон № 481).

У декларації зазначають відомості про госпсуб’єкта. Зокрема, але невинятково, для юрособи:

  • організаційно-правову форму;
  • повне і скорочене найменування (за наявності);
  • код ЄДРПОУ;
  • місцезнаходження;
  • контактний номер телефону;
  • адресу електронної пошти;
  • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юрособи або його уповноваженого представника;
  • загальну місткість резервуарів та ємностей, що використовують для зберігання пального;
  • їх фактичне місцезнаходження.

Декларацію госпсуб’єкт подає у довільній формі в один із способів:

  • нарочно;
  • поштою;
  • в електронному вигляді.

Право на зберігання пального, яке споживають для заправлення електрогенератора в обсязі понад 2000 л на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенератором, набувають з моменту подання декларації до територіальних органів ДПС.

Якщо в період дії воєнного стану на території України та упродовж тридцятиденного строку з дня його припинення або скасування податківці виявлять факти зберігання госпсуб’єктом пального в обсягах понад 2000 л без отримання ліцензії та за відсутності належно поданої декларації, до такого госпсуб’єкта застосують відповідальність, передбачену статтею 17 Закону № 481 за здійснення зберігання пального без ліцензії.

Оскільки облік пального в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового здійснюють автоматично, тому госпсуб’єкти-зберігачі пального для електрогенераторів повинні бути внесені в електронний реєстр госпсуб’єктів, які мають право зберігати таке пальне, без наявності відповідної ліцензії. Госпсуб’єктів в яких об’єм складів більше 2000 л обліковують за деклараціями. Госпсуб’єктам, в яких об’єм складів не перевищує 2000 л, необхідно звернутися до ДПС будь яким засобом зв’язку.

Платники акцизного податку під час заповнення акцизної накладної на відвантаження пального для електрогенераторів, у верхній лівій частині акцизної накладної зазначають:

  • у полі «Коди операцій» — «3 — суб’єкт господарювання не платник»;
  • у полі «Умови оподаткування» — ознака щодо умови оподаткування пального «0 — оподатковується на загальній системі»;
  • у полі «Напрям використання» — напрям «0 — загальний напрям».

У полі «Адреса місця зберігання пального, яке не є акцизним складом, на якому суб’єкт господарювання — не платник податку зберігає пальне лише для потреб власного споживання чи промислової переробки (код операції — «3» та напрям використання — або «0» або «9» або «10» або «15»)» зазначають адресу де зберігатимуть пальне для електрогенераторів.

Джерело: офіційний сайт ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Навчання для учасників «Як взяти участь і перемогти в публічній закупівлі у Prozorro»

✔️Ґрунтовні лекції, що поєднують законодавчу базу та експертні висновки ✔️ Навчання у зручному онлайн-форматі ✔️ Відеопояснення від провідних експертів ✔️ Сертифікат про підвищення кваліфікації від Юридичного університету Ярослава Мудрого
224

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4212

Примірне положення про уповноважену особу з публічних закупівель

Мінеконміки рекомендує використовувати Примірне положення про уповноважену особу з публічних закупівель як основу для створення власного положення про уповноважену особу. Дізнайтеся, з чого складається Примірне положення та скачайте зразок такого положення
4010

Як діяти учаснику після його визначення переможцем відкритих торгів

Кожен учасник торгів змагається за перемогу. А що робити, коли довгоочікуваний тріумф уже став реальністю? Після оголошення переможця наступає новий, не менш відповідальний етап — підписання контракту. Важливо знати, у який термін можна укласти договір і коли необхідно надати забезпечення його виконання.
181

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді