НАЗК оновило дані лічильника подання декларацій: за минулий тиждень 1516 публічних службовців подали декларації за 2021 рік, 2766 – за 2022 рік.
Всього станом на 11 вересня декларації за 2021 рік подали вже 401,8 тис. посадовців.
Серед них:
- 51 народний депутат (+ 1 за тиждень);
- п’ять міністрів (без змін);
- три заступники керівника Офісу Президента (без змін);
- 35 740 посадовців категорій «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади, + 207 за тиждень);
- 2 636 суддів (+ 36 за тиждень, у т.ч. один суддя Конституційного Суду України);
- 10 073 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 56 за тиждень);
- 7 голів ОДА та ОВА (без змін).
Ці дані також опубліковано вгорі стартової сторінки вебсайту НАЗК – «Прогрес подання щорічних декларацій за 2021 рік». За 2022 рік подали декларації понад 281,8 тис. осіб. Зокрема, 35 народних депутатів (+2 за тиждень), два заступники керівника Офісу Президента (без змін), чотири члени Уряду (без змін), три голови ОДА/ОВА (без змін).
Минулого тижня Парламент ухвалив законопроєкт № 9534, який передбачає відновлення обов’язкового декларування та перевірки декларацій, однак при цьому створює лазівки для корупції. Очікуємо рішення Президента України щодо зазначеного законопроєкту. НАЗК готове до відновлення декларування та вкотре наголошує про необхідності збереження інституту декларування та цілей, на досягнення яких його було проваджено відповідним Законом України «Про запобігання корупцій».
НАЗК нагадує, що з роз’ясненнями про те, як правильно заповнювати декларацію, можна ознайомитися у Базі знань НАЗК. Також роз’яснювальні матеріали шукайте за хештегом #декларуйся на Telegram-каналі НАЗК та сторінці НАЗК у Facebook.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн