АМКУ оштрафував на більш як 2 млн грн ТОВ «БМК «Містобуд» і ТОВ «НВП Шляхбуд»

10 серпня 2023 року, за результатами перевірки АМКУ рішення адміністративної колегії Західного міжобласного територіального відділення Комітету від 22.07.2021 № 63/37-р/к у справі щодо ТОВ «БМК «Містобуд» і ТОВ «НВП Шляхбуд», було прийнято рішення залишити його без змін.
Обрати ▶

Раніше ТОВ «БМК «Містобуд» і ТОВ «НВП Шляхбуд» не погодившись з рішенням адміністративної колегії Західного відділення, звернулись до Комітету із заявами про перевірку рішення у порядку статті 57 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Зазначеним рішенням адміністративної колегії Західного МТВ АМКУ дії ТОВ «БМК «Містобуд» і ТОВ «НВП Шляхбуд» під час їхньої участі у 15 процедурах торгів загальною очікуваною вартістю понад 54,5 млн грн були визнані порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді антиконкурентних узгоджених дій.

Мова йде про закупівлі будівельних дорожніх робіт, що оголошувалися різними замовникам у Львівській, Рівненській та Житомирській областях. За вчинені порушення на ТОВ «БМК «Містобуд» і ТОВ «НВП Шляхбуд» було накладено штрафи на загальну суму 2,04 млн грн (по 68 тис. грн за кожне порушення на кожного відповідача).

За результатами перевірки зазначеного рішення, Комітетом було встановлено, що висновки адміністративної колегії Західного відділення, викладені у ньому, відповідають обставинам справи, рішення прийнято при повному з’ясуванні та доведенні обставин, які мають значення для справи, норми матеріального та процесуального права застосовано правильно. Відповідно, підстави для скасування рішення № 63/37-р/к – відсутні.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді