АМКУ виявлено змову на закупівлі робіт з будівництва ігрових спортмайданчиків

ТАК АМКУ визнала наявність змови між товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БІЛДІНГ БУД» і товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «АРТ-БУД» під час їхньої участі у закупівлі робіт з будівництва комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту на просп. Конституції в м. Кам’янське Дніпропетровської обл.

АМКУ виявлено змову на закупівлі робіт з будівництва ігрових спортмайданчиків

Ілона Тарнопольська головний редактор експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації

Ця закупівля, очікуваною вартістю більше 34 млн грн (ідентифікатор UA-2020-06-09-002404-а), у 2020 році оголошувалися Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради. Під час розгляду справи Південно-східним міжобласним територіальним відділенням АМКУ було зібрано докази, що доводять наявність узгодженої поведінки учасників під час торгів.

Відповідно рішенням ТАК АМКУ від 10 серпня 2023 року відповідачів було визнано причетними до вчинення порушення, передбаченого п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» - антиконкурентні узгоджені дії, що призвели до спотворення результатів торгів. Обидві компанії оштрафовано на загальну суму 679 998 грн.

АМКУ нагадує, згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді