БЕБ повідомило про підозру через закупівлі продуктів за завищеними цінами під час війни

Детективи БЕБ розслідують порушення процедури публічних закупівель службовою особою однієї із селищних рад у Київській області, які призвели до збитків місцевого бюджету на суму понад 1,6 млн грн. Фігуранту повідомлено про підозру

Слідством встановлено, що у 2022 році службові особи селищної ради здійснювали закупівлі продуктів харчування з метою створення запасів для громади, у зв’язку з повномасштабною війною.

Продукти закуповувалися за кошти резервного фонду бюджету селищної ради без використання електронної системи закупівель, тобто, за спрощеною процедурою. 

Закупівля здійснювалася у підприємств-посередників, що не спеціалізуються на продажі продуктів харчування. Ці посередники спеціально купували продукти для реалізації схеми. Також службові особи селищної ради не провели попередні консультації для визначення ринкової вартості продуктів, як це передбачено законодавством. У результаті такі дії службових осіб завдали шкоди бюджету на суму понад 1,6 млн грн.

Досудове розслідування за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України (Зловживання владою або службовим становищем) здійснюють детективи БЕБ за процесуального керівництва прокурорів Офісу генерального прокурора.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5731

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді