БЕБ повідомило про підозру через закупівлі продуктів за завищеними цінами під час війни

Детективи БЕБ розслідують порушення процедури публічних закупівель службовою особою однієї із селищних рад у Київській області, які призвели до збитків місцевого бюджету на суму понад 1,6 млн грн. Фігуранту повідомлено про підозру

Слідством встановлено, що у 2022 році службові особи селищної ради здійснювали закупівлі продуктів харчування з метою створення запасів для громади, у зв’язку з повномасштабною війною.

Продукти закуповувалися за кошти резервного фонду бюджету селищної ради без використання електронної системи закупівель, тобто, за спрощеною процедурою. 

Закупівля здійснювалася у підприємств-посередників, що не спеціалізуються на продажі продуктів харчування. Ці посередники спеціально купували продукти для реалізації схеми. Також службові особи селищної ради не провели попередні консультації для визначення ринкової вартості продуктів, як це передбачено законодавством. У результаті такі дії службових осіб завдали шкоди бюджету на суму понад 1,6 млн грн.

Досудове розслідування за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України (Зловживання владою або службовим становищем) здійснюють детективи БЕБ за процесуального керівництва прокурорів Офісу генерального прокурора.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5311

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6225

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4942

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5934

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді