За клопотанням прокурора Подільської окружної прокуратури м. Києва суд відсторонив від посади на два місяці директора столичного комунального підприємства, викритого у розтраті коштів під час здійснення закупівель (ч. 4 ст. 191 КК України)
        
        
             Отримайте безплатний доступ на цілу добу Директора столичного КП було викрито у розтраті 400 тисяч гривень під час закупівлі пального.
За повідомленням пресслужби Київської міської прокуратури, слідством встановлено, що у грудні 2020 року між комунальним підприємством та приватною фірмою був укладений договір про закупівлю нафтопродуктів (бензину) на загальну суму близько 3 млн гривень.
У подальшому директором комунального підприємства, в порушення вимог чинного законодавства, неодноразово безпідставно було укладено додаткові угоди до вказаного договору, якими вартість бензину була збільшена на 22%.
Висновком експертів з урахуванням даних, які наведені в акті Північного офісу Держаудитслужби, підтверджено збитки у сумі близько 400 тис. гривень.
Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.
Джерело: офіційний сайт Київської міської прокуратури
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків
 
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі