Як подати пропозицію та отримати сонячні панелі для закладу первинки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОЗ у межах спільного проєкту зі Світовим банком «Зміцнення системи охорони здоровʼя та збереження життя» (HEAL UKRAINE) розпочинає прийом пропозицій від закладів первинної медичної допомоги щодо встановлення сонячного енергетичного обладнання для закладів первинки. Ідеться про сонячні панелі, акумулятори, інвертори, встановлення, розробку ПКД тощо

 

 

 

Встановлене сонячне енергетичне обладнання дасть змогу не лише використовувати сонячну енергію як джерело живлення, а й накопичувати її. Окрім того, сонячні панелі допоможуть значно економити видатки на електроенергію та спрямувати ці кошти на інші потреби закладів.

 

Хто може подавати пропозиції на залучення фінансування?

Заклади первинної медичної допомоги.

Який дедлайн для подання пропозицій?

30 червня 2023 року.

Як і куди подавати пропозиції?

До МОЗ в електронній формі на адресу: [email protected] та [email protected].

Хто і коли розглядає подані пропозиції?

МОЗ розгляне пропозиції після 1 липня 2023 року

 Увага!  Разом із пропозицією потрібно подати МОЗ:

  • супровідний лист, підписаний керівником ініціатора відбору закладу охорони здоров’я;
  • заповнену спеціальну форму >>.

Джерело: офіційний сайт МОЗ

Вебінар від Експертус Держзакупівлі

Запис вебінару: Локалізація в закупівлях
додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Закуповуємо додаткові роботи чи послуги з поточного ремонту

Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
14097

Формуємо додаток до договору: зразок

Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію
18045

Порядок оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель

Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
15032

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
13028

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15404

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді