Як у 2023 році здійснювати оформлення послуг інженера-консультанта

Новації у порядку визначення вартості об’єкта будівництва та перелік актів, які потрібно застосовувати в 2023 році.

Schkola1.png

Станьте слухачем Вищої школи Закупівельника,

щоб швидко опановувати всі закупівельні зміни в умовах воєнного стану

З початку 2023 року діє Зміна № 2 до Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.12.2022 року № 244.

Новації пов’язані з порядком визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації, зокрема оновлено примірну номенклатуру зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (ЗКР) та визначено форми:

  • акта приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду;
  • акта приймання наданих інженерно-консультаційних послуг;
  • акта приймання наданих послуг інженера-консультанта, включаючи технічний нагляд.

Ці форми актів застосовують у 2023 році при:

  • оформленні факту надання послуг з технічного нагляду;
  • інженерно-консультаційних послуг;
  • послуг інженера-консультанта в межах обсягу договірної ціни інжинірингових послуг.

Обсяг коштів на надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерно-консультаційних послуг у 2023 році слід визначати за додатком 42 до Настанови залежно від етапу, на якому він залучений. Розмір визначений у відсотках від підсумку глав 1–9 ЗКР:

  • 0,1% – якщо інженера-консультанта залучено на етапі передпроектних робіт;
  • 0,6% – якщо його залучено на етапі проектування, водночас вартість послуг з техніко-економічного обґрунтування, техніко-економічного розрахунку, ескізного проекту не перевищує 0,2%.
  • 0,1% – якщо на етапі проведення закупівель по залученню проєктних організацій;
  • 0,2% – якщо на етапі проведення закупівель по залученню підрядних організацій;
  • 2,0% – якщо інженера-консультанта залучено на етапі нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту.

Слід врахувати, що розмір коштів, що включається до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР на етапі складання інвесторської кошторисної документації, не може перевищувати вартісних показників, визначених пунктом 4.32 Настанови, є лімітом відповідних коштів і підставою для визначення очікуваної вартості закупівель. Ці суми після визначення вартісних показників пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не коригують по відношенню до вартості будівельних робіт, визначеної у договорі.

Ілона Тарнопольська головний редактор експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації

 

 

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Підвищення кваліфікації держслужбовців, які відповідають за публічні закупівлі

У межах виконання Стратегії реформування системи публічних закупівель на 2024–2026 роки НАДС затвердило Типову загальну професійну (сертифікатну) програму підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за здійснення публічних закупівель
581

Замовники публічних закупівель: як визначити категорію

Кожен, хто займається публічними закупівлями або планує розпочати кар’єру в цій сфері, має чітко розуміти, хто є замовниками в державних закупівлях. Зокрема тому, що різні категорії замовників мають вартісні межі в закупівлях. Тож такі замовники в держзакупівлях, з’ясуймо у статті
3564

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді