За минулий тиждень декларації за 2021 рік добровільно подали понад 5,5 тис. публічних службовців: НАЗК

Національне агентство з питань запобігання корупції оновило дані лічильника подання декларацій. За минулий тиждень декларації за 2021 рік добровільно подали 5 522 публічних службовці.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ

Серед публічних службовців подали декларації три топ-посадовці:

  • Голова Верховної Ради;

  • Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури;

  • один із заступників керівника Офісу Президента.

Загалом станом на 20.03.2023 року декларації за 2021 рік подали 342 тис. 139 осіб.

З них за посадами та категоріями:

  • 29 750 посадовців категорії «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади; приріст за тиждень — 557 осіб);

  • 30 народних депутатів (минулого тижня подав декларацію Голова Верховної Ради);

  • три міністри (минулого тижня подав декларацію Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури, раніше — Міністр освіти та науки і Міністр оборони);

  • три заступники керівника Офісу Президента (за тиждень декларацію подав один із заступників керівника Офісу Президента);

  • 1 773 судді (+ 58 суддів);

  • 8 184 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 204 особи);

  • 5 голів ОДА та ОВА (без змін за тиждень).

Для того, щоби бачити динаміку декларування, минулого тижня НАЗК запустило лічильник подання декларацій за 2021 рік.

Лічильник розміщений на стартовій сторінці вебсайту НАЗК, дані оновлюються щопонеділка. Лічильник містить статистику подачі декларацій за 2021 рік за категоріями службовців та прогрес подання декларацій (приріст за останній тиждень).

Наразі подання декларацій добровільне. НАЗК сподівається на доброчесність публічних службовців, а також на те, що народні депутати якнайшвидше проголосують за законопроєкт № 8071 щодо відновлення обов’язкового декларування. Цей законопроєкт очікує голосування у Верховній Раді понад 7 місяців – з вересня 2022 року.

НАЗК підтримує не лише відновлення подання декларацій, а й відновлення повноважень НАЗК щодо проведення їх перевірки, не чекаючи завершення війни. Адже інакше спливуть терміни притягнення до відповідальності за недостовірні відомості в декларації. Норма про відновлення перевірок декларацій також міститься в згаданому законопроєкті. Водночас НАЗК переконане, що публічна частина Реєстру декларацій має залишатися прихованою до кінця війни задля безпеки декларантів.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15896

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44269

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7768

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5745

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді