ВРУ направлено законопроєкт про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

17 лютого 2023 року направлено на розгляд Комітету ВРУ проєкт Закону про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо можливості змінення умов договору про закупівлю № 9027 від 17.02.2023 року.

Законопроєктом № 9027 від 17.02.2023 року пропонується доповнити розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 3-9 такого змісту:

«3-9. Установити, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного з урахуванням вимог цього Закону в період з 01 липня 2020 року по 24 лютого 2022 року включно, можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 Закону, та/або у випадку:

  1. збільшення ціни договору про закупівлю робіт (без зміни обсягів робіт та без зміни їх якості) за результатами коригування та перезатвердження проєкту будівництва в установленому законодавством порядку, яке має бути документально підтверджене експертною організацією, що має право на проведення експертизи проєкту будівництва відповідно до законодавства, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни та не раніше ніж через шість місяців з моменту підписання договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого збільшення ціни не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;

  2. збільшення ціни договору про закупівлю послуг з поточного ремонту (без зміни обсягів таких послуг та без зміни їх якості), яка має бути документально підтверджена експертною організацією, що має право на проведення експертизи проєкту будівництва відповідно до законодавства, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни та не раніше ніж через шість місяців з моменту підписання договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого збільшення ціни не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;

  3. зміни чи встановлення порядку зміни ціни в договорі про закупівлю для випадків, передбачених абзацами другим і третім цього пункту.

Збільшення ціни договору про закупівлю в результаті всіх змін істотних умов, внесених на підставі абзаців другого і третього цього пункту сумарно не повинно перевищувати 50 відсотків ціни договору про закупівлю, передбаченої в такому договорі при його укладанні.

У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник протягом трьох робочих днів з дня внесення сторонами таких змін оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю, кошторисну документацію у новій редакції, а також висновок експертної організації, який був підставою для внесення відповідних змін до істотних умов договору.

Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно також містити інформацію, визначену частиною восьмою статті 41 цього Закону (крім відомостей, визначених пунктом 8 частини восьмої статті 41 цього Закону)».

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Найгарячіші відеороз'яснення жовтня

october_video.png

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Листи Мінекономіки: державні закупівлі товарів робіт і послуг

Шукаєте всі актуальні розʼяснення Мінекономіки щодо публічних закупівель в одному місці? Зібрали добірку офіційних листів, які мають рекомендаційний характер, але допомагають краще орієнтуватися у складних питаннях закупівель та новаціях уряду
625

Що має знати закупівельник-початківець, або Публічні закупівлі з нуля

Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
7116

Державний замовник у сфері оборони

Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
6209

Міжнародні закупівлі за грантові кошти

Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
745

Планування закупівель на наступний рік

Планування закупівель — це відповідальна справа. Під час планування закупівель на наступний рік замовнику слід пам’ятати, що це відповідальність не лише уповноваженої особи. Роз’яснюємо, як слід організувати планування закупівель на підприємстві, щоб забезпечити злагоджену взаємодію працівників
14656

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді