03.01.2023 року Державною службою України з питань праці спільно з Міністерством економіки України запроваджено отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в електронному вигляді через Портал електронних сервісів Міністерства економіки України.
Як закупити комунальні послуги на 2025-2026 рік Відтепер для отримання дозволу достатньо заповнити онлайн-заяву, до якої додати електронний висновок експертизи.
Реалізація цієї послуги стала черговим кроком цифровізації Держпраці та робить видачу дозволу простішою, прозорішою та доступнішою для роботодавця, насамперед в умовах воєнного стану в Україні.
Окрім видачі дозволу, онлайн доступні також анулювання, переоформлення та продовження строку дії дозволів, які було отримано в електронній формі.
Поряд із цим з 01.01.2023 всі видані дозволи підписуються виключно електронними цифровими підписами керівників територіальних органів Держпраці та містять QR-коди з посиланням на виданий дозвіл.
Зазначені нововведення якісно покращують ступінь захищеності виданого дозволу, унеможливлюють будь-які маніпуляції, пов’язані з їх підписанням, та залишають видачу паперових дозволів у минулому.
Суб’єкт господарювання, якому видано дозвіл, зможе з легкістю перевірити достовірність накладеного підпису та отримати актуальну інформацію про виданий дозвіл, лише відсканувавши QR-код.
Важливо
Послуги анулювання, переоформлення та продовження строку дії раніше отриманих дозволів у паперовому вигляді потребують подання оригіналу дозволу та здійснюються через ЦНАП.
Нагадуємо, що сьогодні в електронному вигляді на Порталі електронних сервісів Мінекономіки вже доступні послуги з:
- реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці;
- видачі ліцензії на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення;
- реєстрації великотоннажних транспортних засобів та інших технологічних транспортних засобів.
Джерело: офіційний сайт Держпраці
Відтепер для отримання дозволу достатньо заповнити онлайн-заяву, до якої додати електронний висновок експертизи.
Реалізація цієї послуги стала черговим кроком цифровізації Держпраці та робить видачу дозволу простішою, прозорішою та доступнішою для роботодавця, насамперед в умовах воєнного стану в Україні.
Окрім видачі дозволу, онлайн доступні також анулювання, переоформлення та продовження строку дії дозволів, які було отримано в електронній формі.
Поряд із цим з 01.01.2023 всі видані дозволи підписуються виключно електронними цифровими підписами керівників територіальних органів Держпраці та містять QR-коди з посиланням на виданий дозвіл.
Зазначені нововведення якісно покращують ступінь захищеності виданого дозволу, унеможливлюють будь-які маніпуляції, пов’язані з їх підписанням, та залишають видачу паперових дозволів у минулому.
Суб’єкт господарювання, якому видано дозвіл, зможе з легкістю перевірити достовірність накладеного підпису та отримати актуальну інформацію про виданий дозвіл, лише відсканувавши QR-код.
Важливо! Послуги анулювання, переоформлення та продовження строку дії раніше отриманих дозволів у паперовому вигляді потребують подання оригіналу дозволу та здійснюються через ЦНАП.
Нагадуємо, що сьогодні в електронному вигляді на Порталі електронних сервісів Мінекономіки вже доступні послуги з:
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті