Публічні закупівлі – один з інструментів для придбання урядом Великобританії у приватних постачальників товарів, робіт або послуг. Через публічні закупівлі впродовж останніх двох років 2 200 органів державного сектору Великобританії уклали 66 000 контрактів. Постачальниками товарів, послуг та робіт стали 26 000 підприємств, 17 000 із яких - МСП.
Найбільше закупівель здійснили в секторах:
- охорона здоров'я;
- соціальний захист;
- освіта;
- економічні питання;
- оборона, безпека;
- громадський порядок.
В новому ґайді про публічні закупівлі Великобританії, який підготував Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес спільно з Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», дізнаєтесь про:
- порядок проведення процедур закупівель, основні методи та процедури;
- етапи участі у публічних закупівлях, порядок підготовки та подачі тендерної пропозиції;
- правову основу;
- принципи закупівель;
- пошук актуального оголошення.
Джерело: Дія.Бізнес Експортний напрям
Не витрачайте час на складання документів. Скачайте готові зразки протоколів уповноваженої особи, щоб швидко оформити рішення під час проведення закупівлі
Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
Існує три варіанти призначення уповноваженої особи. Оберіть спосіб, який підійде саме для вашої організації
Уповноважена особа здійснює свою діяльність, зокрема, відповідно до Положення про уповноважену особу. Скачайте актуальний зразок Положення про УО на 2025 рік, розроблений експертом
Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель необхідна, якщо штатний розпис передбачає посаду «фахівець з публічних закупівель». Скачайте готовий зразок такої посадової інструкції та за потреби адаптуйте його під особливості діяльності вашої організації