Скорочення державного регулювання як передумова розвитку бізнесу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Голова ДРС Олексій Кучер, коментуючи проєкт закону про прискорений перегляд інструментів державного регулювання господарської діяльності зазначив, що скорочення державного регулювання є передумовою розвитку бізнесу, а в умовах війни – стимулом його рестарту.

kontrol.jpg

Актуальні новини з перших вуст ►►►

Очільник служби наголосив: «Півроку війни навчили нас об’єднувати зусилля для швидкого вирішення проблем. Наше завдання – максимально підтримати бізнес!».

Законопроєктом пропонується скасувати всі зайві та надмірні регулювання бізнесу.

Зокрема, передбачається:

  • створення Комісії з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання;
  • перегляд інструментів регулювання бізнесу та затвердження їх Виключного переліку;
  • затвердження плану переведення в електронну форму інструментів доступу до ринків;
  • Єдина державна електронна система дозвільних документів (Ліцензійний портал).

Варто зазначити, що інструментами, зокрема, є: ліцензії, документи дозвільного характеру, без отримання яких бізнес не має права провадити свою діяльність.

Дедлайн до 31 грудня 2022 року: всі інструменти державного регулювання підлягають прискореному перегляду.

З 1 січня 2023 року інструменти, які не будуть визначені законами та не включені до постанови про Виключний перелік, визнаватимуться недійсними.

Водночас законопроєкт пропонує запровадження для нових регулювань принципу «One In – Two Out». У разі необхідності запровадження нового інструменту державного регулювання бізнесу,  орган влади може ініціювати внесення такого інструменту до Виключного переліку з одночасним виключенням з нього 2 інших інструментів у цій же сфері.

Джерело: офіційний сайт ДРС

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8370

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
50914

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
7675

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді