Скорочення державного регулювання як передумова розвитку бізнесу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Голова ДРС Олексій Кучер, коментуючи проєкт закону про прискорений перегляд інструментів державного регулювання господарської діяльності зазначив, що скорочення державного регулювання є передумовою розвитку бізнесу, а в умовах війни – стимулом його рестарту.

kontrol.jpg

Актуальні новини з перших вуст ►►►

Очільник служби наголосив: «Півроку війни навчили нас об’єднувати зусилля для швидкого вирішення проблем. Наше завдання – максимально підтримати бізнес!».

Законопроєктом пропонується скасувати всі зайві та надмірні регулювання бізнесу.

Зокрема, передбачається:

  • створення Комісії з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання;
  • перегляд інструментів регулювання бізнесу та затвердження їх Виключного переліку;
  • затвердження плану переведення в електронну форму інструментів доступу до ринків;
  • Єдина державна електронна система дозвільних документів (Ліцензійний портал).

Варто зазначити, що інструментами, зокрема, є: ліцензії, документи дозвільного характеру, без отримання яких бізнес не має права провадити свою діяльність.

Дедлайн до 31 грудня 2022 року: всі інструменти державного регулювання підлягають прискореному перегляду.

З 1 січня 2023 року інструменти, які не будуть визначені законами та не включені до постанови про Виключний перелік, визнаватимуться недійсними.

Водночас законопроєкт пропонує запровадження для нових регулювань принципу «One In – Two Out». У разі необхідності запровадження нового інструменту державного регулювання бізнесу,  орган влади може ініціювати внесення такого інструменту до Виключного переліку з одночасним виключенням з нього 2 інших інструментів у цій же сфері.

Джерело: офіційний сайт ДРС

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29830

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8797

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
260

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18984

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді