Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Здавалося б усе просто. Але маємо, зокрема, такий випадок з практики:
Було укладено два прямих договори на роботи по капітальному ремонту тротуару. Підступ в тому, що тротуар був за однією й тією ж адресою. А ось відповідальність за такий поділ понесла особа, яка опублікувала звіти про укладені договори.
На що звертати увагу в роботі, щоб не довелось відповідати за чужі помилки, роз’яснює експерт, консультант з публічних закупівель, кандидат економічних наук, Наталія Заєць.
Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
Для того, щоб закупівельники дотримувалися важливого принципу публічних закупівель про максимальну економію, ефективність та пропорційність, державою введений такий механізм, як референтне ціноутворення. У консультації розглянемо, що таке референтне ціноутворення та як воно впливає на визначення очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів
У консультації розглянемо: хто та в якому порядку затверджує типові проєкти; чи будуть перевіряти відповідність типовим проєктам; як адаптувати типові проєкти до діяльності замовника
Помилитися під час визначення предмета закупівлі можуть не тільки новачки, але й досвідчені закупівельники. Які найбільш розповсюджені помилки під час закупівлі робіт з капітального ремонту? Як правильно визначити предмет такої закупівлі — роз’яснюємо на прикладах