Е-підпис для працівників держустанов: роз’яснення від Мінцифри

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінцифри надало роз’яснення щодо використання електронного підпису та кваліфікованого сертифікату з даними держустанови для працівників державних структур та держслужбовців.

Які вимоги до КЕП учасника можна встановлювати

Е-підпис для працівників держустанов: роз’яснення від Мінцифри

Працівники держустанов, які створюють е-підпис для реалізації повноважень, зобов’язані використовувати кваліфіковані сертифікати е-підпису з даними держустанови, де вони працюють; захищені носії особистих ключів.

Усі інші працівники держустанов не обов'язково використовують сертифікат та захищені носії, коли готують, погоджують та підписують проєкти е-документів.

Е-довірчі послуги держустанова забезпечує для працівників, які:

  • зобов’язані використовувати кваліфікований сертифікат е-підпису, що містить дані держустанови, а також захищені носії особистих ключів;
  • особисто захотіли використовувати такі сертифікати та носії.

Працівники, для яких кваліфікований сертифікат е-підпису з даними держустанови та захищені носії особистих ключів у роботі не обов'язкові, можуть використовувати особистий е-підпис.

За матеріалами Мінцифри

Е-підпис для працівників держустанов: роз’яснення від Мінцифри
Ярослава Дуброваконсультант з публічних закупівель, Київ
Чи можуть замовник і переможець внести зміни до проєкту договору, коли підписують договір? Чи мають вони право відступати від проєкту договору? Можливо, учасник з пропозицією змінити проєкт договору в тендерній документації мав звернутися ще під час тендера?

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді