Законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

При оприлюдненні інформації про закупівлю у воєнний час зважайте також на законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості.

Законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості

Всі нюанси оприлюднення інформації про закупівлю у воєнний час

Зокрема:

  • про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту;
  • про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;
  • щодо діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50% акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, а також госптовариств, 50% і більше акцій (часток) яких належать госптовариству, частка держави або територіальної громади в якому становить 100%, що підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до закону;
  • про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 БК), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або розпоряджання бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, проведення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у т. ч. оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № 3855-XII), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у т. ч. до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юросіб, які отримали ці кошти або майно (крім випадків, передбачених частиною 2 статті 23 Закону України «Про основи національного спротиву» від 16.07.2021 № 1702-IX);
  • інші відомості, доступ до яких не може бути обмежений відповідно до законів та міжнародних договорів України, згоду на обов'язковість яких надала ВРУ (ч. 4 ст. 21 Закону № 2657 та ч. 5 ст. 6 Закону № 2939).

    Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень.
    Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахового видання "Держзакупівлі" на рік.
    Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером,
    телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні).
    Миру нам. І хай буде літо!

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі: зразок та приклад заповнення

    Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
    14132

    Звіт про укладений договір про закупівлю

    Маючи під рукою алгоритм працювати набагато легше. Тож швидко оприлюднити онлайн звіт про укладений договір закупівлі в Прозоро, допоможе ця стаття-інструкція
    11671

    Локалізація в закупівлях

    Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
    8151

    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: що необхідно пам'ятати

    Оприлюднюючи інформацію в ЕСЗ, пам'ятайте про строк, після якого закінчиться можливість будь-яких змін в документах та вимогах до учасників. Як визначити кінцевий строк подання тендерних пропозицій — роз'яснюємо у статті
    8906

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді