Визначено механізм, як ліквідовувати наслідки збройної агресії росії, пов’язані з пошкодженням будівель та споруд

КМУ визначив механізм, за яким виконавчі органи сільські, селищні, міські ради, військові адміністрації, ЦОВВ, органи управління та сили цивільного захисту мають оперативно ліквідувати наслідки збройної агресії росії.

Вихзначено механізм, як ліквідовувати наслідки збройної агресії росії, пов’язані з пошкодженням будівель та споруд

⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️

Йдеться про ліквідацію наслідків, пов’язаних з пошкодженням будівель та споруд, на територіях, на яких відсутні або завершені активні фази бойових дій.

Відтак виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, військові адміністрації (далі — уповноважений орган) мають організувати та координувати невідкладні роботи.

Невідкладними роботами вважають комплекс першочергових організаційно-технічних робіт і заходів, спрямованих на ліквідацію небезпечних наслідків збройної агресії росії, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, запобігання загибелі людей, зменшення обсягів можливих матеріальних втрат.

В першу чергу обстежуватимуть:

  • пошкоджені об’єкти соціальної інфраструктури (об’єкти закладів дошкільної, загальної середньої освіти; закладів охорони здоров’я, закладів соціального захисту населення), будівлі адміністративного призначення, в т. ч., в яких надаються адміністративні послуги, розміщуються органи управління та сили цивільного захисту – пожежно-рятувальні підрозділи та аварійно-рятувальні служби;
  • пошкоджені об’єкти житлово-комунального господарства (електро-, газо-, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, а також їх мережі);
  • пошкоджені об’єкти житлового фонду, а саме багатоквартирні житлові будинки, гуртожитки.


    За результатами обстеження його виконавець складає:

    1. звіт;
    2. акт обстеження, що містить інформацію про категорію пошкоджень об’єкта.

    В акті фіксують рекомендації:

    • виконати роботи з відновлення за допомогою ремонту, в т. ч. капітального ремонту, – якщо виявили незначні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, але без порушення вимог щодо механічного опору та стійкості;
    • виконати роботи з капітального ремонту, реконструкції – якщо виявили суттєві пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій;
    • виконання роботи з демонтажу об’єкта – якщо об’єкт не можна використовувати за цільовим призначенням.

      Після цього уповноважений орган розглядає складені звіти й акти та подає на розгляд регіональній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій переліки:

      • потенційно аварійно небезпечних об’єктів, які потребують невідкладних робіт щодо часткового демонтажу частин об’єкта або його окремих конструкцій;
      • аварійно небезпечних об’єктів, які підлягають демонтажу, ліквідації.

        Регіональна комісія не пізніше ніж у 5-денний строк розглядає такі переліки.

        На підставі рішення регіональної комісії уповноважений орган:

        1. затверджує переліки потенційно аварійно небезпечних об’єктів, які потребують невідкладних робіт, визначає черговість та строки виконання робіт з демонтажу;
        2. організує роботи з демонтажу;
        3. організує роботи щодо збирання, попереднього сортування та відокремлення небезпечних відходів, транспортування та тимчасового зберігання відходів, що утворилися внаслідок робіт з демонтажу.

        Джерело: постанова КМУ «Про затвердження Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд»від 19.04.2022 №473

        Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
        Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
        Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

        експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

        Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
        Будьмо на зв’язку щодня!

        Статті за темою

        Усі статті за темою

        Локальний кошторис

        Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
        1395

        Тверда чи динамічна договірна ціна за Настановами

        При проведенні тендера замовник повинен визначити вид ціни ще в проекті договору. При цьому він може зазначити, що тверда чи динамічна ціна, вирішиться при переговорах з учасником, якого буде обрано переможцем, на стадії підписання договору
        5989

        Проектно-кошторисна документація (ПКД)

        Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
        73813

        Авторське право на проектну документацію

        Оскільки проєктна документація є інтелектуальною власністю її розробника, замовник не може вільно оголошувати відкриті торги на її коригування. Маєте врахувати авторське право на проектну документацію, адже виключне право на внесення змін належить лише автору
        370

        Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»

        Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
        1335

        Гарячі запитання

        Усі питання і відповіді