Закупівлі тендерного комітету на межі 2021-го та 2022 року

Автор
експерт, консультантка з публічних закупівель, Київ
Наближається 2022 рік і замовникам час підготуватись до чергових оновлень – переходу від роботи з тендерними комітетами до уповноважених осіб. Про які закупівельні етапи варто подбати вже зараз, щоб вберегти себе від штрафів та забезпечити безперебійність закупівель?


Тендерний комітет (ТК) замовник може утворювати для організації та проведення процедур закупівель до 1 січня 2022 року (розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922).

Наразі ж замовник має право визначити уповноважену особу/осіб (УО) та ТК. Проте за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель. Тобто до 1 січня 2022 року процедури закупівель можуть проводити як ТК, так і УО. Проте за кожну таку окрему процедуру відповідальним має бути хтось один — або ТК, або УО.

Тож хто може організовувати та проводити процедури закупівель у цьому році й до його завершення — це зрозуміло. А от що робити з процедурами закупівель, які попадуть на межу цього й наступного року?

⭐️Хто має оприлюднювати звіт про виконання договору про закупівлю, який уклав тендерний комітет

⭐️ Хто зможе продовжити договір на 20%

Крім того, замовник має уникнути проблем із закупівлями на 2022 рік, які об’єктивно треба розпочинати в кінці цього року, аби на початок наступного року вчасно забезпечити потребу. Наприклад, на початку року він має задовольнити потребу в комунальних послугах, електроенергії, природному газі для опалення. А дитсадки, школи мають ще й забезпечити потребу в послугах харчування чи продуктах харчування.
⭐️ Чи може у такому разі процедури закупівель розпочинати ТК?
⭐️ Чи поширюється на завершення у 2022 році ТК процедур закупівель, розпочатих у 2021 році, пункт 5 розділу X Закону № 922 .

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді