Закупівлі тендерного комітету на межі 2021-го та 2022 року
Тендерний комітет (ТК) замовник може утворювати для організації та проведення процедур закупівель до 1 січня 2022 року (розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922).
Наразі ж замовник має право визначити уповноважену особу/осіб (УО) та ТК. Проте за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель. Тобто до 1 січня 2022 року процедури закупівель можуть проводити як ТК, так і УО. Проте за кожну таку окрему процедуру відповідальним має бути хтось один — або ТК, або УО.
Тож хто може організовувати та проводити процедури закупівель у цьому році й до його завершення — це зрозуміло. А от що робити з процедурами закупівель, які попадуть на межу цього й наступного року?
⭐️Хто має оприлюднювати звіт про виконання договору про закупівлю, який уклав тендерний комітет
⭐️ Хто зможе продовжити договір на 20%
Крім того, замовник має уникнути проблем із закупівлями на 2022 рік, які об’єктивно треба розпочинати в кінці цього року, аби на початок наступного року вчасно забезпечити потребу. Наприклад, на початку року він має задовольнити потребу в комунальних послугах, електроенергії, природному газі для опалення. А дитсадки, школи мають ще й забезпечити потребу в послугах харчування чи продуктах харчування.
⭐️ Чи може у такому разі процедури закупівель розпочинати ТК?
⭐️ Чи поширюється на завершення у 2022 році ТК процедур закупівель, розпочатих у 2021 році, пункт 5 розділу X Закону № 922 .