З метою зменшення кількості корупційних правопорушень, НАЗК розробило тести з підвищення освіченості посадовців та всіх громадян у питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
Обрати ▶ У публічних службовців іноді виникає непевність – чи наявний у них конфлікт інтересів? А саме це є основою всіх корупційних злочинів та більшості корупційних правопорушень. Якщо посадовець чітко усвідомив наявність цього фактору у сфері своїх повноважень або дізнався про нього від НАЗК чи від антикорупційного уповноваженого, то він не завжди знає як правильно врегулювати конфлікт інтересів.
Зі свого боку керівники, остаточно переконавшись у наявності конфлікту інтересів у своїх підлеглих, часто звертаються до НАЗК для роз’яснення їх подальших коректних дій. Це завдання не з простих, адже кожен зі способів врегулювання конфлікту інтересів має свою специфіку та обирається залежно від низки умов.
Метою роботи НАЗК є зменшення кількості корупційних правопорушень. Тому передусім Національне агентство прагне підвищити освіченість посадовців та всіх громадян у питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
Для цього НАЗК розробило наступні тести:
- тест для визначення наявності чи відсутності конфлікту інтересів - цей тест допоможе тим публічним службовцям, у яких є сумніви, швидко розібратися у багатьох типових проблемних ситуаціях;
- тест для врегулювання конфлікту інтересів – цей тест підкаже, кого слід повідомити та яких заходів слід вжити для його врегулювання, якщо такий конфлікт виник;
- тест для обрання керівником способу врегулювання конфлікту інтересів у своїх підлеглих – цей тест допоможе керівникові визначити оптимальні дії для врегулювання конфлікту інтересів у підлеглого.
Ці тести розміщені на офіційному вебсайті НАЗК.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті