Мінфін відкоригував Порядок повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затверджений наказом від 03.09.2013 № 787 (далі — Порядок). Більшість правок косметичні. Та є й новації
Порядок визначає нову процедуру — перерахування платежів, помилково або надміру зарахованих до відповідних бюджетів, у рахунок сплати інших платежів незалежно від виду бюджету на відповідні бюджетні рахунки для зарахування надходжень. Виняток — кошти, зараховані через єдиний рахунок.
Якщо кошти зараховано помилково до відповідного бюджету у зв’язку з доведенням органом, що контролює справляння надходжень бюджету, органом, який веде облік заборгованості в розрізі позичальників, до платника неправильних реквізитів рахунку за надходженнями, — їх зараховують до відповідного бюджету без заяви цього платника. Виняток — податки, збори, пені, платежі, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС та органи Держмитслужби.
Відповідний орган, що контролює справляння надходжень бюджету, орган, який веде облік заборгованості в розрізі позичальників, засобами системи Казначейства формують подання в електронній формі (додаток 1 до Порядку) та подають його до відповідного головного управління Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету, Казначейства.
Окрім цього, у разі повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету в іноземній валюті, Казначейство протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви або подання (висновку) надає до банку платіжну інструкцію на повернення коштів та копії відповідних документів (заяви, подання (висновку), судового рішення тощо), необхідних для здійснення валютного нагляду
Джерело: наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів» від 05.05.2023 № 234
Дізнайтеся, за яких умов бюджетна установа може встановити у договорі вимогу про попередню оплату за Постановою № 1070. Також ви дізнаєтеся про деякі підводні камені встановлення такої вимоги
У замовників виникає все більше запитань, пов'язаних із освоєнням коштів субвенції на харчування учнів 1—4 класів, які виділяються для закладів освіти
Договори, фінансові зобов’язання в яких виконуються за рахунок бюджетних коштів, відрізняються від звичайних господарських договорів не лише наявністю відповідних процедур, що передують укладанню, але й порядком оплати виконаних господарських зобов’язань. Розглянемо основні умови, дотримання яких дозволить знизити ризики непорозуміння з Державною казначейською службою України та відповідно убезпечить від штучної затримки платежів за виконані договірні зобов’язання
Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях
Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації