У Мінфіні презентували нові ІТ-інструменти для бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету

У Мінфіні представили нові ІТ-інструменти щодо бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету, які наразі розробляються та в подальшому будуть впроваджені
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ

Сьогодні, 5 квітня, під час внутрішньої апаратної наради керівників заступник Міністра фінансів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Грубіян виступив з презентацією на тему: «Цифрові інструменти у процесі планування та моніторингу виконання бюджету. Електронна взаємодія з розпорядниками бюджетних коштів».

Учасникам наради було представлено нові ІТ-інструменти щодо бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету, які наразі розробляються та в подальшому будуть впроваджені.

«Нова ІТ-система бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету стане вагомим інструментом для розпорядників бюджетних коштів, за допомогою якого можна буде здійснювати контроль, планування та моніторинг коштів на всіх рівнях їх використання. Мінфін створює нову «екосистему», що надалі повністю оцифрує ключові функції міністерства і стане основою для подальшої діджиталізації бюджетного процесу», – зазначив Олександр Грубіян.

Під час свого виступу Олександр Грубіян також повідомив, що у рамках проведеної роботи фахівці Міністерства фінансів України та СРМА вже розробили відповідні Технічні специфікації на побудову ІТ-системи  «Державний бюджет – Мінфін» та автоматизованої інформаційної системи онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету (АІС «ГРК-ВЕБ»).

«Фахівці Міністерства фінансів України мають стати архітекторами цифрової трансформації бюджетного процесу. Чим більше буде створено завдань та вимог у роботі нової ІТ-системи, тим краще цю систему буде інтегровано для подальшої роботи і це ще більше спростить процес бюджетного планування», – доповнив Олександр Грубіян.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
40923

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6109

Відкладальна обставина в договорі про закупівлю

Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях.
7909

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
9270

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді