На що спрямують невикористані кошти субвенції: Мінфін

За повідомленням Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

У 2023 році для підтримки дітей із особливими освітніми потребами передбачено спрямувати 653 млн грн державних коштів. Із них для проведення психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять передбачено 304,6 млн гривень державної субвенції. У січні ‒ березні 2023 року спрямовано 76,1 млн грн субвенції, або 100% помісячних призначень.

Окрім того, за інформацією Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

Станом на 01.03.2023 обсяги невикористаних коштів субвенції збільшились на 39,4 млн грн та становили 348,3 млн грн, із них на рахунках:

  • 182,5 млн грн - обласних бюджетів та бюджеті м. Києва;
  • 101,5 млн грн – бюджетів міських територіальних громад;
  • 32,5 млн грн – бюджетів сільських територіальних громад;
  • 31,8 млн грн – бюджетів селищних територіальних громад.

За інформацією Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

Кошти в обсязі 182,5 млн грн акумульовано в обласних бюджетах, оскільки субвенцію або не було розподілено взагалі між громадами, або розподілено частково.

Найбільші обсяги невикористаних коштів субвенції накопичено на рахунках таких місцевих бюджетів:

  • 32,6 млн грн – обласному бюджеті Харківської області (+1,7 млн грн порівняно з початком року);
  • 17,8 млн грн –  бюджеті міста Києва – (+2,7 млн грн);
  • 12,1 млн грн – обласному бюджеті Львівської області (+3,8 млн грн);
  • 9 млн грн – обласному бюджеті Хмельницької області (+8,8 млн грн);
  • 4,3 млн грн – Мукачівської міської територіальної громади (+0,3 млн грн);
  • 3,1 млн грн –  Дніпровської міської територіальної громади (+0,8 млн грн);
  • 2,5 млн грн – Запорізької міської територіальної громади (+ 1 млн грн);
  • 1,1 млн грн Сафʼянівської сільської територіальної громади (Одеська область);
  • 0,9 млн грн Олександрівської сільської територіальної громади (Запорізька область);
  • 0,7 млн грн – Васильківської селищної територіальної громади (Дніпропетровська область);
  • 0,7 млн грн – Якимівської селищної територіальної громади (Запорізька область) та інших.

«Діти з особливими освітніми потребами мають отримувати в закладах освіти можливість соціалізації, особистого розвитку інтересів, інтеграції в суспільство та належні способи взаємодії з однолітками в колективі. Однак не всі засновники закладів освіти використовують кошти субвенції ефективно, а отже, не всі діти отримують вчасно якісні послуги. Для підвищення адресності надання якісних освітніх послуг та ефективності використання бюджетних коштів вважаємо за доцільне удосконалити механізм розподілу коштів субвенції на рівні регіонів та розширити можливості використання залишків на місцевому рівні», ‒ прокоментував заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.

Джерело: офіційний сайт КМУ

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Навчання для учасників «Як взяти участь і перемогти в публічній закупівлі у Prozorro»

✔️Ґрунтовні лекції, що поєднують законодавчу базу та експертні висновки ✔️ Навчання у зручному онлайн-форматі ✔️ Відеопояснення від провідних експертів ✔️ Сертифікат про підвищення кваліфікації від Юридичного університету Ярослава Мудрого
225

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4220

Як діяти учаснику після його визначення переможцем відкритих торгів

Кожен учасник торгів змагається за перемогу. А що робити, коли довгоочікуваний тріумф уже став реальністю? Після оголошення переможця наступає новий, не менш відповідальний етап — підписання контракту. Важливо знати, у який термін можна укласти договір і коли необхідно надати забезпечення його виконання.
204

Примірне положення про уповноважену особу з публічних закупівель

Мінеконміки рекомендує використовувати Примірне положення про уповноважену особу з публічних закупівель як основу для створення власного положення про уповноважену особу. Дізнайтеся, з чого складається Примірне положення та скачайте зразок такого положення
4012

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді