ДРС представила законопроєкт щодо удосконалення порядку ліцензування госпдіяльності

ДРС розроблено проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» щодо удосконалення порядку ліцензування господарської діяльності».

Голова ДРС Олексій Кучер назвав 5 причин чому необхідно вдосконалити сферу ліцензування:

  • колізії в законодавстві, які дозволяють органам ліцензування по-різному трактувати його норми та приймати неправомірні рішення;
  • зайві паперові документи, на які держава та бізнес витрачають кошти;
  • відсутність принципу екстериторіальності;
  • на законодавчому рівні не закріплено заборони мати будь-які торговельні відносини з резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України;
  • вибіркова можливість підприємців на оскарження дій/бездіяльності органів ліцензування до Експертно-апеляційної ради при ДРС та відсутня відповідальність за порушення законодавства органами.

Тож, з метою впорядкування суспільних відносин у сфері ліцензування видів господарської діяльності, особливо важливих в умовах воєнного стану, усунення колізій і недосконалостей норм і процедур ліцензування, виявлених під час практичного застосування положень Закону «Про ліцензування видів господарської діяльності», ДРС розроблено проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» щодо удосконалення порядку ліцензування господарської діяльності».

ДРС чекає на зауваження та пропозиції до проєкту Закону до 27.03.2023 на адресу ДРС (01011, Київ, вул. Арсенальна, 9/11) або на електронну адресу inform@drs.gov.ua.

Джерело: офіційний сайт ДРС

Ніна Абаімова експерт з публічних закупівель, консультант, Київ
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків

 

 

 

додаток

image43

Статті за темою

Усі статті за темою

Стаття 631 ЦК: у договорі про закупівлю та у додаткових угодах

Замовники часто звертають увагу на положення частини 3 статті 631 ЦК, коли укладають договори про закупівлі. Проконсультуємо, коли можна застосувати цю норму у період воєнного стану, а коли — ні. Пояснимо ризики
61275

Дискримінаційні умови тендерної документації: на що звернути увагу замовнику

Якщо учасник або потенційний учасник поскаржиться до АМКУ на дискримінаційні вимоги у тендерній документації, ваша закупівля затягнеться. Ба більше, її можливо доведеться відмінити. Чого не варто вимагати від учасників, роз’яснимо на прикладах
9969

Що таке конфлікт інтересів

Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
12832

Положення про уповноважену особу: зразок

Уповноважена особа здійснює свою діяльність, зокрема, відповідно до Положення про уповноважену особу. Скачайте актуальний зразок Положення про УО на 2026 рік, розроблений експертом
4075

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді