Урядом створено Міжвідомчу робочу групу з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання

На засіданні Кабінету Міністрів України 13 січня 2023 року було ухвалено рішення про створення Міжвідомчої робочої групи з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності.

Вебінар від журналу Держзакупівлі

Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі

«Уряд робить ще один крок до дерегуляції бізнесу. Державна політика дерегуляції є одним з основних елементів практичної імплементації нової моделі розвитку України та невід'ємною складовою європейської інтеграції. В українських реаліях дерегуляція є необхідним інструментом, місією якого є кардинальне поліпшення бізнес-клімату, зокрема, інвестиційного клімату в Україні, створення нових робочих місць та підвищення якісних стандартів життя», - заявила Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр  економіки України Юлія Свириденко. 

За її словами, за результатами проведеного аналізу нормативно-правового поля у сфері державного регулювання видів господарської діяльності виявлено більше 1 000 інструментів державного регулювання, зокрема:

  • дозволів - 528;
  • ліцензій - 224;
  • погоджень - 157;
  • висновків - 145;
  • свідоцтв - 121;
  • декларацій - 55;
  • повідомлень - 42;
  • посвідчень 23. 

«Наявність великої кількості інструментів державного регулювання негативно впливає на започаткування провадження господарської діяльності суб'єктами господарювання та їх виходу на ринок. Варто зазначити, що бюрократична процедура отримання документів дозвільного характеру потребує великих часових та фінансових витрат суб'єктів господарювання, створює додаткове адміністративне навантаження на них», - пояснює Юлія Свириденко. 

Для вирішення цих питань і створено Міжвідомчу робочу групу з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності. Співголовами групи є Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економіки та Віце-прем’єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації.  

Передбачається, що основними завданнями робочої групи будуть:

  • координація дій державних органів в частині зменшення та оптимізації інструментів державного регулювання бізнесу;
  • удосконалення нормативної бази в частині переведення в електронну форму інструментів державного регулювання.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29610

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8769

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
218

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18888

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді