Укрзалізниця планує повністю змінити систему тарифоутворення для вантажних перевезень

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін під час засідання Експортного офісу при Укрзалізниці заявив, що Укрзалізниця пропонує повністю змінити систему тарифоутворення для вантажних перевезень, яка функціонувала останні 25 років.

Запропоновані зміни покликані значно спростити існуючі правила, повністю відмовитись від чинного Збірника тарифів на перевезення вантажів та зробити тарифи справедливими для всіх учасників ринку. 

Згідно з ініціативою, презентованою під час заходу, пропонується скоротити кількість схем базових ставок з існуючих 29 до однієї. У наявній схемі враховувати лише відстань перевезення, масу вантажу, особливості перевезення та маршрутизацію. Також ініціатива пропонує скоротити кількість коефіцієнтів з існуючих 15 до одного.

Орім цього, пропонується значно скоротити кількість додаткових зборів та окремих плат, які повинен сплачувати відправник. Замість 38 зборів, встановлених чинним Збірником, пропонується залишити всього 6. Окрему плату пропонується залишити лише за спеціальні перевезення та послуги з охорони.

«Десятки років питання справедливості системи тарифоутворення було болючою темою у відносинах між перевізниками та відправниками вантажу. Ми це розуміли, тому з середини минулого року поступово змінювали її. Сьогодні ми хочемо максимально спростити існуючу систему та зробити її справедливою для всіх учасників ринку», - заявив Олександр Камишін.

Окрім зміни підходу до тарифоутворення, Укрзалізниця також пропонує вирівняти класи вантажних перевезень та встановити єдиний тариф на перевезення порожніх вагонів.

«Ці ініціативи ніяк не впливають на фінансові результати Укрзалізниці, але багато змінюють для вантажовласників. Після їх прийняття повністю зникне існуюча дискримінація частини виробників. Насправді все це - частина руху і компанії, і всієї країни до євроінтеграції», - додав Олександр Камишін.

Діюча система тарифоутворення функціонує з 1997 року, а останні корективи до неї вносилися у 2008 році. Ця система багато років критикувалася відправниками вантажу через диспропорцію між тарифними класами та дискримінацію низки виробників. Так, наприклад, тариф на перевезення порожніх вагонів для різних класів інколи відрізнявся в рази.

Джерело: офіційний сайт АТ «Укрзалізниця»

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15341

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
5941

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
9933

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
50

Пункт 47 Особливостей: як перевірити учасника

Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав
43210

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді