Чи можуть користувачі за допомогою Дія.Підпис авторизуватися в Е-кабінеті

Платники податків – користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.

 

Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що платники податків - користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.

Дія.Підпис - кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.

Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.

Також для підпису доступні «хмарні» КЕП SmartID, Cloud Key, Deposit sign.

Джерело: офіційний сайт ДПС

 

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Нагальна потреба: поняття та обгрунтування

Коли виникає необхідність в терміновій закупівлі, яку неможливо було спланувати, маєте обґрунтувати нагальну потребу. Як зробити це правильно, щоб уникнути штрафів — роз’яснюємо у статті
14215

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді