У зв'язку з набранням чинності Конвенції про спрощення формальностей у торгівлі товарами, вже не потрібні форми митних декларацій МД-2, МД-3, МД-6, МД-8, МД-4, МД-5, МД-7.
Обрати ▶ Тарас Мельничук у своєму Телеграм-каналі повідомив про рішення Уряду, що було прийняте під час засідання 27 вересня 2022 року. Так, визнано такими, що втратили чинність, форми митних декларацій МД-2, МД-3, МД-6, МД-8, МД-4, МД-5, МД-7, затверджені постановою КМУ від 21.05.2012 № 450, оскільки з набранням чинності Конвенцією про спрощення формальностей у торгівлі товарами форма єдиного адміністративного документа буде використовуватись в Україні безпосередньо на підставі зазначеної Конвенції.
Джерело: телеграм-канал Тараса Мельничука
Досвід виконання аналогічних договорів — це один із критеріїв, який стає предметом спорів. Врахуйте судові рішення та рішення Антимонопольного комітету щодо аналогічних договорів, щоб уникнути типових помилок та дискримінаційних вимог
Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
Різні замовники користуються та обслуговують різні види транспорту, а відтак вони можуть потребувати пальне різного виду: газ, бензин, дизель.
Чи можна ці види палива купувати однією процедурою закупівель чи, навпаки, різними, залежить від коду Єдиного закупівельного словника (ДК 2015) за яким будуть визначені ці предмети закупівель.
Єдиний закупівельний словник — це національний класифікатор України. Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. Пояснимо — з чого складається Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
Скачайте форму Акта приймання виконаних будівельних робіт