Увага! Держаудитслужба ретельно перевіряє закупівлі за Постановою № 169

На думку органу контролю, протидія неефективному та незаконному використанню фінансового ресурсу держави є гарантією швидкого економічного відновлення та розвитку країни після Перемоги.

У зв’язку з воєнним станом Держаудитслужба зосередила фінансовий контроль насамперед на питаннях:

  • що впливають на обороноздатність держави;
  • спрямовані на захист національних інтересів;
  • мають суспільний інтерес у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України.

Держаудитслужба нагадує замовникам про неприпустимість маніпуляцій із закупівлями за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

«Ми не припиняємо моніторингу процедур публічних закупівель і зосереджуємо увагу на ризиках, пов’язаних із продовженням термінів дії договорів, унесенням змін до них (особливо через коливання курсу національної валюти та коливання цін на ринку). Застосування замовниками переговорних процедур закупівель без належного обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі постійно є предметом моніторингу наших аудиторів.
Незаконні дії замовників, які використовують воєнний стан країни для безпідставного розірвання договорів без наявних на те підстав та сподіваються придбати, зокрема із застосуванням непрозорих процедур, ті чи ті товари, роботи чи послуги у «потрібних» учасників-переможців на вигідніших для себе умовах, є зоною особливого ризику. Такі закупівлі обов’язково відстежить наша моніторингова група і дослідять фахівці під час контрольних заходів із наданням відповідних висновків», — попереджає Держаудитслужба на своєму офіційному сайті.

Джерело: офіційний сайт Державної аудиторської служби України

Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами.
Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія
залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку.
Зекономте на передплаті журналу «Держзакупівлі»,
а також до експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі».

Обговоріть передплату з вашим менеджером:
0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Миру нам.

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29860

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8810

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
269

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19007

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді