Зміни в порядку звітування про закупівлі в умовах воєнного стану

ВРУ все ж таки збирається врегулювати повноваження КМУ щодо закупівель, щоб надати юридичну вагу Постанові № 169, як нормативно-правовому акту, який в умовах воєнного стану регулює публічні закупівлі.

Закупівлі в умовах воєнного стану

❤️ ХОЧУ СЕРТИФІКАТ ❤️

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (№ 7163), який вже включили до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання, депутати підготували до другого читання.

Законопроєкт доповнює розділ X Закону № 922 новими пунктами, які передбачають:

  • що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості закупівель товарів, робіт і послуг для замовників визначає КМУ із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз;
  • на період дії правового режиму воєнного стану в Україні звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування ЕСЗ, замовники не оприлюднюють на Prozorro, якщо придбавають товари, роботи і послуги, вартість яких становить або перевищує 50 тис. грн і здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу. Такий звіт замовники розміщують в ЕСЗ не пізніше 10 днів з дати укладення договору, він обов’язково має містити інформацію, зокрема, про кількість та ціни (за одиницю та загальної ціни договору) товарів, робіт, послуг. Якщо замовник внесе зміни до істотних умов договору про закупівлю, то не пізніше 10 днів з дати внесення таких змін обов’язково розміщує повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю в ЕСЗ. Доступ до даних звіту про договір надається правоохоронним органам та Держаудитслужбі, а інформацію, що міститься у звітах, надають народним депутатам України за їх зверненням.

До повноважень КМУ в умовах правового режиму воєнного стуну додадуть повноваження визначати особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами.
Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія
залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку.
Зекономте на передплаті журналу "Держзакупівлі",
а також до експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі».

Обговоріть передплату з вашим менеджером:
0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Миру нам.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Головне у серпні для закупівельника

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це консультації, зразки, довідники, відеороз’яснення, коментарі останніх змін — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі
461

Замовники публічних закупівель: як визначити категорію

Кожен, хто займається публічними закупівлями або планує розпочати кар’єру в цій сфері, має чітко розуміти, хто є замовниками в державних закупівлях. Зокрема тому, що різні категорії замовників мають вартісні межі в закупівлях. Тож такі замовники в держзакупівлях, з’ясуймо у статті
3706

Відпустка уповноваженої особи із закупівель: як працювати в ЕСЗ та організувати роботу

Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
12248

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді