Закупівлю помилково оголосили без ПДВ: чи можна виправити

2624
Автор
керівник консультаційної групи Експертус Держзакупівлі

Запитання

Замовник помилково оголосив закупівлю без ПДВ. Переможець — платник ПДВ. Як виправити ситуацію?

Відповідь

Можете виправити допущену помилку протоколом УО.

📄 Протокол УО про виправлення технічної помилки в річному плані

Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі ЕСЗ, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через ЕСЗ визначає Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082).

Інформацію в ЕСЗ розміщують замовник / ЦЗО / учасник / постачальник / орган оскарження / органи державного фінансового контролю шляхом:

  • заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ; та
  • завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО /учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.

Якщо інформація, розміщена в ЕСЗ шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною є інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів (п. 3 Порядку № 1082).

Оприлюдненням/розміщенням інформації є її наявність в ЕСЗ в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку № 1082).

Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, які замовник допустив під час оприлюднення відповідної інформації в ЕСЗ.

Уповноважена особа приймає рішення під час закупівлі, які оформлює протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою (ч. 10 ст. 11 Закону № 922).

Тому, щоб вирішити проблему, як варіант, уповноважена особа може ухвалити рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, — оформити відповідний протокол і підписати його.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Лист-відгук про виконання аналогічного договору

Коли замовник встановлює кваліфкритерій — підтвердження виконання аналогічного договору, важливо не дискримінувати учасника. У статті — застороги щодо умов тендерної документації та зразок листа-відгука про виконання договору про закупівлю
16538

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
4987

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1301

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
4338