22 травня 2025 року АМКУ прийняв рішення, яким визнав, що ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» вчинили змову під час участі у торгах на закупівлю шпал, клем, накладок, підкладок та ін., проведених ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у 2023 році

Перевірка та моніторинг закупівель
|
 | Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівліОзнайомитися |
Під час розгляду справи АМКУ встановив обставини, які у своїй сукупності свідчать, що вказані суб’єкти господарювання:
- на всіх стадіях підготовки тендерних пропозицій були обізнані щодо участі кожного з них;
- здійснювали обмін інформацією та узгоджували поведінку між собою, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто.
Тому АМКУ прийняв рішення, яким визнав дії ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» порушенням конкурентного законодавства, передбаченим п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.
За змову ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» оштрафовані на загальну суму 2 380 353 грн.
АМКУ нагадує, згідно з Законом «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби