АМКУ викрив змову компаній під час тендеру на закупівлю комплектуючих для Ізмаїльського порту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
22 травня 2025 року АМКУ прийняв рішення, яким визнав, що ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» вчинили змову під час участі у торгах на закупівлю шпал, клем, накладок, підкладок та ін., проведених ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у 2023 році

АМКУ викрив змову компаній під час тендеру на закупівлю комплектуючих для Ізмаїльського порту

Перевірка та моніторинг закупівель


Після 11 квітня визначаємо предмет закупівлі по-новому
document_icon.gif
Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівлі

Ознайомитися


Під час розгляду справи АМКУ встановив обставини, які у своїй сукупності свідчать, що вказані суб’єкти господарювання:

  • на всіх стадіях підготовки тендерних пропозицій були обізнані щодо участі кожного з них;
  • здійснювали обмін інформацією та узгоджували поведінку між собою, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто.

Тому АМКУ прийняв рішення, яким визнав дії ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» порушенням конкурентного законодавства, передбаченим п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

За змову ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» і ТОВ «ГРАДИЄНТ СВ» оштрафовані на загальну суму 2 380 353 грн.

АМКУ нагадує, згідно з Законом «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8193

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
50631

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
18958

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
7888

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9608

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді