ДАСУ змушує підрядників виправляти будівельні недоліки під час відновлення житла
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Перевірка та моніторинг закупівель: як оскаржити
ДАСУ зазначає, під час відновлення зруйнованого житла виникає нагальна проблема швидкої допомоги людям. Та деякі з тих, хто хоче «швидко допомогти», намагаються скористатися ситуацією у власних інтересах, зокрема:
- використовують зв’язки та контакти для залучення знайомих підрядників;
- спекулюють на вартості робіт і матеріалів;
- нехтують якістю будівництва.
Мета аудиторів — не лише розібратися в першопричинах, чому такі проблеми виникають, а й намагання їх усунути.
Для того, щоб заходи контролю мали кращий ефект, фахівці ДАСУ звертаються з опитуванням до громадян. Завдяки «зворотному зв’язку» вдається фіксувати багато конкретних недоліків будівельних робіт, наприклад: перекошені дверні одвірки, несучі опори з деревини, на яку спирається дах, тощо.
З’ясувавши через опитування та отримавши конкретні факти неякісно виконаних робіт, в більшості випадках підрядники, «посипаючи голову попелом», усувають недоліки. «Хоча це — проблема будівельного контролю та нагляду, які б і мали слідкувати за належною якістю виконаних робіт», — наголосив заступник Голови ДАСУ Дмитро Шевчук.