ДАСУ змушує підрядників виправляти будівельні недоліки під час відновлення житла
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Перевірка та моніторинг закупівель
ДАСУ зазначає, під час відновлення зруйнованого житла виникає нагальна проблема швидкої допомоги людям. Та деякі з тих, хто хоче «швидко допомогти», намагаються скористатися ситуацією у власних інтересах, зокрема:
- використовують зв’язки та контакти для залучення знайомих підрядників;
- спекулюють на вартості робіт і матеріалів;
- нехтують якістю будівництва.
Мета аудиторів — не лише розібратися в першопричинах, чому такі проблеми виникають, а й намагання їх усунути.
Для того, щоб заходи контролю мали кращий ефект, фахівці ДАСУ звертаються з опитуванням до громадян. Завдяки «зворотному зв’язку» вдається фіксувати багато конкретних недоліків будівельних робіт, наприклад: перекошені дверні одвірки, несучі опори з деревини, на яку спирається дах, тощо.
З’ясувавши через опитування та отримавши конкретні факти неякісно виконаних робіт, в більшості випадках підрядники, «посипаючи голову попелом», усувають недоліки. «Хоча це — проблема будівельного контролю та нагляду, які б і мали слідкувати за належною якістю виконаних робіт», — наголосив заступник Голови ДАСУ Дмитро Шевчук.