Рада прийняла Закон про захист державних реєстрів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
ВРУ 27 березня 2025 року прийняла у повторному другому читанні та в цілому проєкт Закону про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформації та кіберзахисту державних інформаційних ресурсів, об’єктів критичної інформаційної інфраструктури

Рада прийняла Закон про захист державних реєстрів

ВЕБІНАР: Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику

Законопроєкт № 11290 від 27.05.2024 передбачає:

  • створення та забезпечення функціонування національних систем реагування на інциденти кібербезпеки, кібератаки, кіберзагрози та обміну інформацією про інциденти кібербезпеки щодо інформаційних, електронних комунікаційних інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, в яких оброблюються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;
  • розбудова в рамках національної системи реагування команд реагування та визначення ролей і завдань національної, галузевих та регіональних команд реагування з урахуванням рекомендацій, визначених NIS 2 Directive;
  • делегування завдань від національного CSIRT (CERT-UA) до галузевих і регіональних команд реагування, а також можливість залучення приватних команд реагування до національної системи реагування;
  • визначення ролей та взаємодії субʼєктів реагування у разі настання кризової ситуації в кібербезпеці;
  • створення правової основи для запровадження системи оцінювання стану кіберзахисту та запровадження авторизації систем з безпеки, яка поступово замінить існуючу процедуру побудови комплексних систем захисту інформації;
  • суттєве вдосконалення процедури створення комплексної системи захисту інформації (зокрема прибираються непотрібні барʼєри для підтвердження відповідності);
  • створення профільних підрозділів з кіберзахисту в державних органах, на об’єктах критичної інфраструктури, а також визначення типових вимог до таких підрозділів та їх керівників;
  • проведення систематичних навчань, тренінгів з кіберзахисту та захисту інформації, а також інструктажів з кібергігієни; уточнення деяких принципів та пріоритетів розвитку національної системи кібербезпеки тощо.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29465

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8742

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
181

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18802

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді