Міністерство енергетики затвердило Антикорупційну програму на 2025-2027 роки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Антикорупційна програма визначає ключові корупційні ризики у діяльності Міністерства енергетики та передбачає заходи для їх мінімізації або усунення

Міністерство енергетики затвердило Антикорупційну програму на 2025-2027 роки

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника

Програму на 2025-2027 роки затвердили відповідним наказом Міненерго.

Документ передбачає комплекс заходів, які мають:

  • запобігати, виявляти та протидіяти корупції в Міністерстві;
  • забезпечувати дотримання стандартів доброчесності;
  • виконувати вимоги антикорупційного законодавства;
  • створювати додаткові механізми запобігання корупційним та пов’язаним із корупцією правопорушенням.

Антикорупційна програма буде реалізовуватися шляхом системного дотримання засад антикорупційної політики Міненерго, зокрема, за такими пріоритетними напрямами:

  • кадрове забезпечення;
  • дотримання вимог фінансового контролю;
  • запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • публічні закупівлі;
  • управління фінансовими та матеріальними ресурсами;
  • організація розгляду повідомлень про можливі факти порушення антикорупційного законодавства.

З метою формування належного рівня антикорупційної культури планують:

  • проводити навчальні заходи для співробітників з питань антикорупційного законодавства;
  • широко інформувати щодо програм антикорупційного спрямування.

Функції моніторингу і оцінки виконання Антикорупційної програми буде виконувати Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Міненерго. Зокрема, буде проводитись аналіз своєчасності виконання заходів, актуальності і відповідності з метою контролю управління корупційними ризиками.

Джерело: офіційний сайт Міненерго

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29468

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8743

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
181

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18805

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді