Як виправити помилку в декларації: інструкція

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Який має бути алгоритм дій користувача Реєстру декларацій у разі виявлення помилки в декларації – роз'яснення

Як виправити помилку в декларації: інструкція

Чи вимагати інформаційну довідку з Реєстру НАЗК

Як внести зміни в подану декларацію:

  • увійти у свій персональний кабінет;
  • знайти подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;
  • натиснути кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
  • відредагувати дані;
  • зберегти зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;
  • подати чернетку виправленої декларації.

Важливо: виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. Докладніше – за посиланням.

Сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана: що робити

НАЗК зазначає, ви все ще можете повідомити про помилку.

Для цього необхідно:

  • увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
  • перейти у вкладку «Мої повідомлення» – вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»;
  • створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Увага: відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації. Детальніше – за посиланням

Чи можливо змінити тип декларації

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна»  – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки. 
  • подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.

Увага: відповідь на повідомлення не надходить, але цю інформацію можуть врахувати під час перевірки декларації. Докладніше – за посиланням

Чи можна видалити декларацію з Реєстру декларацій

НАЗК зауважує, видалення декларацій можливе лише через 5 років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування чи іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої – вона має зберігатись в Реєстрі декларацій безстроково.

Для видалення декларацій з публічної частини Реєстру декларацій після спливу п’ятирічного терміну з дня припинення виконання таких функцій необхідно надіслати запит до НАЗК на електронну пошту [email protected] або на адресу: бульвар Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103. 

При цьому в заяві необхідно вказати ваші:

  • ПІБ (за наявності);
  • місце проживання  або перебування;
  • реквізити паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу.

Також треба надіслати:

  • перелік документів, які ви подали до Реєстру декларацій та які бажаєте видалити з його публічної частини;
  • копії документів про те, що ви  упродовж останніх п’яти років не виконуєте функцій держави або місцевого самоврядування або іншої діяльності, що передбачає декларування (наприклад, копія трудової книжки). Детальніше – за посиланням.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8388

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
50953

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
7696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді