Міноборони запроваджує нову систему контролю за постачанням консервованої продукції для ЗСУ
        
        
            
 24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі 
Тепер перед тим, як відвантажити продукцію, постачальник формує видаткову накладну у системі, де має зазначити відповідний номер протоколу випробувань. Якщо номер протоколу в систему постачальник не вніс, ІТ-система накладну не сформує. Тож постачальник не зможе поставити продукцію без лабораторного контролю.
Новий механізм контролю запровадили у відповідь на зловживання з боку недобросовісних постачальників. Адже на практиці кількість консервованої продукції, що надходить до ЗСУ, значно перевищує обсяги, які перевіряють ветеринарні лабораторії.
Тепер  усі протоколи лабораторних випробувань надсилають до Державного оператора тилу (ДОТ), який вносить їх до DOT-Chain.
ІТ-система міститиме детальну інформацію про продукцію:
- номер протоколу випробувань,
- дату виготовлення,
- виробника,
- обсяг партії тощо.
ІТ-система щоденно аналізуватиме накладні, звіряючи їх з базою протоколів випробувань. Якщо виявить перевищення ліміту поставок, то автоматично фіксуватиме порушення. Постачальник має надати пояснення. Якщо порушення підтвердять, постачальника оштрафують, а надлишкову продукцію не видаватимуть і направлятимуть на лабораторні випробування. Постачальник отримуватиме оплату лише за перевірену продукцію. 
Джерело: офіційний сайт МОУ
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі