Затверджено нові строки для перебронювання працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Уряд змінив строки опрацювання заяв на бронювання працівників критично важливих підприємств

Затверджено нові строки для перебронювання працівників

📑Наказ для погодження закупівель з Мінцифри

Раніше керівникам для отримання бронювання потрібно було чекати 72 години. У цьому проміжку працівник не має відстрочки від військової служби. Тепер підприємство може подбати про це заздалегідь, якщо вже підтвердив критичність.

Щоб перебронювати працівників, треба:

  1. Підтвердити критичність за новими критеріями.
  2. Анулювати попереднє бронювання за потреби.
  3. Із 22 січня до 1 березня 2025 року подати заяву про бронювання без очікування в 72 години. Термін опрацювання заяви буде протягом одного дня.

У цей період керівники підприємств матимуть можливість анулювати поточне бронювання та одразу подати заяву про новий термін. Так Уряд планує усунути проблему мобілізації працівників у перерві між закінченням попереднього та оформленням нового бронювання. Мінцифри нагадує, що подати заяву про бронювання працівників можна через портал Дія. Правила та інструкція – за посиланням.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Онлайн-підтримка для VIP-передплатників системи «Експертус Держзакупівлі»

Кожен передплатник VIP-версії Система «Експертус Держзакупівлі» може розраховувати на щоденну підтримку експертів, які готові допомогти вирішити робочу проблему. Не лишайтеся із робочими проблемами наодинці
697

Додаткова потреба у закупівлі

Протягом року у замовника може виникнути додаткова потреба у закупівлі. Дізнайтеся, як не помилитися із видом закупівлі та яку потребу вважати додатковою у 2025 році
20713

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
41082

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6159

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді