Затверджено нові строки для перебронювання працівників

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Уряд змінив строки опрацювання заяв на бронювання працівників критично важливих підприємств

Затверджено нові строки для перебронювання працівників

ВЕБІНАР. Погодження закупівель з Мінцифри: враховуємо зміни

Раніше керівникам для отримання бронювання потрібно було чекати 72 години. У цьому проміжку працівник не має відстрочки від військової служби. Тепер підприємство може подбати про це заздалегідь, якщо вже підтвердив критичність.

Щоб перебронювати працівників, треба:

  1. Підтвердити критичність за новими критеріями.
  2. Анулювати попереднє бронювання за потреби.
  3. Із 22 січня до 1 березня 2025 року подати заяву про бронювання без очікування в 72 години. Термін опрацювання заяви буде протягом одного дня.

У цей період керівники підприємств матимуть можливість анулювати поточне бронювання та одразу подати заяву про новий термін. Так Уряд планує усунути проблему мобілізації працівників у перерві між закінченням попереднього та оформленням нового бронювання. Мінцифри нагадує, що подати заяву про бронювання працівників можна через портал Дія. Правила та інструкція – за посиланням.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля виробів медичного призначення

У статті — про порядок визначення предмета закупівлі для медичних виробів; про використання національного класифікатора НК 024:2023; про заповнення інформації в ЕСЗ під час закупівлі медвиробів
5549

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2025

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
90458

Гарантійний лист: зразок, шаблон, бланк

Отримали гарантійний лист від виробника? Переконайтеся, що документ оформлений правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує гарантійний лист та коли печатка — обов’язкова
41574

Як подати скаргу до Антимонопольного комітету

Учасники закупівель мають знати порядок розгляду скарг у сфері публічних закупівель, для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Як відбувається оскарження публічних закупівель — розглянемо у статті
5224

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді