Детективи Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України завершили досудове розслідування і направили до суду обвинувальні акти за фактами заволодіння державними коштами в особливо великих розмірах
Перевірка та моніторинг закупівель
Звітуємо про закупівлі без помилок
Слідством встановлено, що у Запорізькій області службові особи державних установ Збройних Сил України на початку 2024 року уклали прямі договори на закупівлю дров для потреб підрозділів ЗСУ за значно завищеними цінами. Вартість закупівлі було збільшено на 5 млн грн.
Аби легалізувати кошти, учасники схеми залучили фізичних осіб-підприємців, які вивели їх у готівку. Розмір завданих державі збитків підтверджено результатами судової-економічної експертизи.
Детективи БЕБ повідомили про підозру 2 посадовцям та 4 фізособам-підприємцям за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем). Також за ч.2, ст.209 Кримінального Кодексу України «Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом» про підозру повідомлені 4 підприємців.
За клопотанням сторони обвинувачення ухвалою слідчого судді накладено арешт на майно підозрюваних вартістю 26 млн грн.
Наразі справи скеровано до суду. Оперативний супровід здійснювали співробітники Управління стратегічних розслідувань в Запорізькій області ДСР Національної поліції України. Процесуальне керівництво – прокурори Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Офісу Генерального прокурора.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби