Верховній Раді рекомендовано прийняти за основу урядовий проєкт Закону про управління відходами видобувної промисловості № 12180 від 05.11.2024 р.

Чи проводити заплановані закупівлі, якщо на рахунку немає коштів
Законопроєктом пропонується:
- визначення термінів у сфері управління відходами видобувної промисловості, що дасть можливість уніфікувати термінологічний апарат відповідно до європейських вимог та запропоновано підходи до класифікації об’єктів для відходів видобувної промисловості;
- встановлення обов’язків суб’єктів у сфері управління відходами видобувної промисловості;
- врегулювання діяльності суб’єкта господарювання в сфері видобувної галузі під час управління відходами видобувної промисловості, експлуатації об’єктів для управління відходами видобувної промисловості, закриття та здійснення пост-експлуатаційних заходів щодо таких об’єктів;
- встановити ряд норм щодо планування діяльності з управління відходами видобувної промисловості та запобігання аваріям, регулювання питання щодо техногенних родовищ та покинутих об’єктів;
- визначення вимог щодо надання адміністративних послуг, у тому числі отримання дозвільних документів у сфері управління відходами, а також щодо державного нагляду (контролю).
Проєктом визначено вимоги до фінансового забезпечення для оператора, який має намір здійснювати експлуатацію або експлуатує об’єкт для відходів видобувної промисловості, а також передбачена відповідальність за порушення законодавства у сфері управління відходами видобувної промисловості.
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
Скачайте та ознайомтеся з договором та заявою-приєднання від Нафтогаз Трейдингу
Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
Закупівлі комунальних послуг складають значну частину витрат замовників. Для їх проведення необхідно коректно визначити предмет закупівлі та відповідний код економічної класифікації видатків (КЕКВ). Детальніше про це — у статті
Щоб замовник за непередбачуваних обставин не залишився без газу, законотворець передбачив закупівлі у постачальника «останньої надії» (ПОН). Хто є постачальником останньої надії газу? Як і на скільки можна укласти договір з постачальником останньої надії по газу? Як бюджетній установі закупити природний газ у ПОН? Пояснюємо
Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом